| کد خبر: 163466 |

تردد در جاده‌های زنجان ۱۱ درصد رشد دارد

تردد در جاده‌های استان زنجان طی بازه ۲۳ اسفندماه تا سوم فروردین‌ماه بیش از ۱۱ درصد رشد دارد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: تردد در جاده‌های استان زنجان طی بازه ۲۳ اسفندماه تا سوم فروردین‌ماه بیش از ۱۱ درصد رشد دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایرج دست‌نشان افزود: از ۲۳ اسفندماه سال ۹۶ تا سوم فروردین‌ماه ۶۱۷ هزار و ۲۸۱ تردد در جاده‌های استان زنجان رخ داده است.

وی اظهار کرد: طی این بازه زمانی تردد در جاده‌های استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۱ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: آزادراه‌های زنجان- قزوین و زنجان – تبریز  محورهای پرتردد استان زنجان در چند روز گذشته بوده است.

دست‌نشان تأکید کرد: افزایش ضریب ایمنی راه‌ها، کاهش خطر تصادف، رفاه هر چه بیش‌تر مسافران و ارتقای سلامت تردد  از اولویت‌های اصلی این اداره کل است. 

وی افزود: مسافران  نوروزی بااطلاع از وضعیت خودرو خود به لحاظ فنی، حتماً تجهیزات ایمنی را همراه خود داشته باشند و قبل از سفر نیز اطلاعات جاده‌ها را از طریق سامانه و تلفن گویای ۱۴۱، اپلیکیشن ۱۴۱ و سایت اطلاع‌رسانی راه‌ها کسب کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان تصریح کرد: ۲۱ مجتمع خدماتی رفاهی استان زنجان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

دست‌نشان تصریح کرد: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir ارتباط برقرار  کرده و بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه‌ریزی کنند و  برای اطلاع از وضعیت راه‌های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در هر ساعت از شبانه‌روز در تماس حاصل کنند.

وی  افزود: ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در محورهای ارتباطی استان زنجان فعال هستند و این دوربین‌ها در کاهش تخلفات و تصادفات بسیار مؤثر است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.