| کد خبر: 160173 |

حسن نیا:

◄ بازگشایی 3 محور اصلی تا چند ساعت دیگر/ آخرین وضعیت خودروهای درگیر در محور تهران- قم

به دلیل یخ‌زدگی شرایط کمک‌رسانی از روز گذشته سخت تر شده است با این حال توانستیم بیش از نیمی از این خودروها را جابجا کنیم و این عملیات تا عصر امروز ادامه خواهد داشت.

تین نیوز

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خبر داد که تا اواخر وقت امروز کلیه محورهای اصلی که از روز گذشته مسدود بودند بازگشایی خواهد شد.

عبدالهاشم حسن‌نیا معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در گفت و گو با خبرنگار تین‌نیوزآزادراه قزوین- زنجان و قزوین- رشت هم در حال بازگشایی هستند و پیش‌بینی می‌کنیم این محورها هم تا ساعاتی دیگر باز شوند.

وی با تشریح آخرین وضعیت امداد خودروهایی که در اتوبان تهران- قم مانده اند، گفت: به دلیل یخ‌زدگی شرایط کمک‌رسانی از روز گذشته سخت تر شده است  با این حال توانستیم بیش از نیمی از این خودروها را جابجا کنیم و این عملیات تا عصر امروز ادامه خواهد داشت.

حسن‌نیا توضیح داد که در روز گذشت تمام سرنشینان مینی‌بوس و اتوبو‌س‌های در راه مانده به تهران منتقل شدند و  سرنشین تمام خودروهایی که در مسیر ماندند نجات پیدا کردند، گفت: برای رفع گره ترافیکی این نقطه مجبور بودیم خودروهای متوقف شده را از طریق یدی و با هُل دادن جابه جا کنیم.

وی با شکایت مجدد از اینکه مردم از زنجیر چرخ استفاده نکرده بودند گفت: روز گذشته در نقطه حسن‌آباد  1500 دستگاه خودرو در صف 6 کیلومتری متوقف شدند که برف بین این خودروها را پرک رده بود و یخ‌زدگی برف بین این خودروها مشکلات را بیشتر کرد.

حسن‌نیا ادامه داد: اکنون محور تهران- قم باز شده است و امکان تردد خودروی سنگین و سبک در اتوبان تهران- قم  فراهم است با این حال با مشکل ترافیک سنگینی در این مسیر مواجه هستیم که تقریباً کنترل شده است و مانعی برای امداد رسانی فراهم نکرده است.

وی با توضیح اینکه  بیش از 26 هزار تن شن و نمک و بالغ‌بر 30 هزار لیتر مواد یخ‌زدا از جانب تیم‌های راهداری در این مدت در جاده‌ها پخش شد تا مردم کمتر دچار مشکل شوند .

 معاون راهداری سازمان راهداری بابیان اینکه  هنوز محور تهران – ساوه مسدود است، گفت: محور ساوه به تهران باز است و تیم راهداری در تلاش هستند که محور تهران- ساوه هم بازگشایی شود و احتمالاً تا عصر امروز این محور هم باز می‌شود.

حسن‌نیا با اعلام اینکه اکنون تمام محورهای منتهی به استان‌های شمالی باز هستند،ادامه داد: آزادراه قزوین-زنجان و قزوین-رشت هم در حال بازگشایی هستند و پیش‌بینی می‌کنیم این محور هم تا ساعاتی دیگر باز شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.