| کد خبر: 159242 |

◄ استعلام ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در استان اردبیل

۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی نیز مراحل استعلام خود را طی می‌کنند که امیدواریم با تکمیل و احداث آن‌ها بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای ۹ میلیون مسافر و گردشگری که سالانه به استان اردبیل سفر می‌کنند، باشیم.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به فعالیت ۱۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در استان از در حال ساخت بودن ۶ مجتمع دیگر خبر داد

به گزارش تین‌نیوز، علی رحمتی افزود: ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی نیز مراحل استعلام خود را طی می‌کنند که امیدواریم با تکمیل و احداث آن‌ها بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای ۹ میلیون مسافر و گردشگری که سالانه به استان اردبیل سفر می‌کنند، باشیم.

 وی از تجدید خط‌کشی یک هزار و ۶۷۰ کیلومتر راه‌های شریانی و غیرشریانی استان با رنگ سرد و گرم خبر داد و افزود: نبود اعتبارات کافی استانی از جمله دلایل اصلی کمبود خط‌کشی در محورهای روستایی و غیرشریانی است که انتظار داریم فرمانداران شهرستان‌ها نسبت به تخصیص صددرصدی اعتبارات راهداری اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

رحمتی نصب ۴ هزار و ۵۰۰ عدد تابلو و علائم در همه شهرستان‌ها را یادآور شد و تصریح کرد: حفظ جان کاربران جاده‌ای، ایمنی و حفظ حریم راه خط قرمز ما محسوب می‌شود و در این باب با کسی مماشات نمی‌کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه محورهای گرمی شرفه، اسالم، گردنه الماس و ۱۲ تونل جاده سرچم به سیستم روشنایی مجهز شده‌اند اظهار امیدواری کرد با تأیید کمیته مکان‌یابی و اختصاص اعتبارات لازم کل مسیر اردبیل سرچم از سیستم روشنایی برخوردار شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.