| کد خبر: 157376 |

اجرای طرح نواربندی کوه در محور چالوس

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گچسر از اجرای طرح نواربندی کوه در محور کرج - چالوس به منظور جلوگیری از ریزش سنگ خبر داد.

تین نیوز

 سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گچسر از اجرای طرح نواربندی کوه در محور کرج - چالوس به منظور جلوگیری از ریزش سنگ خبر داد.

محمد علیپور در گفت وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه با فرا رسیدن فصل سرما تمهیدات لازم برای رقم زدن سفری ایمن برای مسافران عبوری از محور کرج - چالوس فراهم شده است، اظهار کرد: بحث ایمن سازی راه در این محور به سبب ریزش سنگ از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل طرح مطالعاتی ویژه ای در این خصوص انجام گرفته است.

اجرای عملیات روکش آسفالت در ٥٠ کیلومتر جاده چالوس

وی با بیان اینکه ریزش سنگ طی سال های اخیر در محور کرج - چالوس باعث مصدومیت مسافران و در برخی مواقع موجب فوت آن ها نیز شده است، افزود: درصدد اجرای طرح نواربندی کوه در این محور به وسیله تور، فنس و غیره هستیم.

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گچسر خاطرنشان کرد: در حال حاضر مرحله مطالعاتی طرح یاد شده صورت گرفته و پیمانکار پروژه نیز مشخص شده است تا هر چه زودتر این مهم طی روزهای آتی اجرایی شود.

علیپور با بیان اینکه حدود ۵۰ کیلومتر از محور کرج - چالوس روکش آسفالت شده است، ادامه داد: در حال حاضر بیش از ١٠ تا ۱۵ نقطه حادثه خیر محور کرج - چالوس شناسایی به وسیله نیوجرسی ایمن سازی شده است.

ایمن سازی تونل شماره پنج محور چالوس

وی خط کشی محور کرج - چالوس، پاکسازی و نظافت تونل ها از جمله تونل شماره پنج و کندوان، ایمن سازی و نیلینگ تونل شماره پنج را از مهم ترین اقدامات انجام شده برشمرد و گفت: بحث روشنایی سه راهی دیزین به سمت کندوان که سال های گذشته بستر وقوع حوادث را فراهم کرده بود، در حال انجام است.

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گچسر با تاکید بر اینکه تمام سیلوهای نمک به واسطه فرا رسیدن فصل زمستان تجهیز شده است، اظهار کرد: دو پایگاه به راهدارخانه های این مسیر برای خدمات رسانی بهتر افزوده شده است.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.