| کد خبر: 142066 |

یزدانی، معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس:

در برخورد با شرکت‌ها و رانندگان متخلف جدی هستیم

در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 400 پرونده در کمیسیون تخلفات حمل و نقل جاده ای موضوع تخلفات شرکتها و رانندگان حرفه ای (ماده 11 و ماده 12 مربوط به تخلفات شرکت ها و رانندگان) رسیدگی شد.

تین نیوز

در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 400 پرونده در کمیسیون تخلفات حمل و نقل جاده ای موضوع تخلفات شرکتها و رانندگان حرفه ای  (ماده 11 و ماده 12 مربوط به تخلفات شرکت ها و رانندگان) رسیدگی شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس علی یزدانی معاون حمل و نقل این اداره کل با اشاره به نقش نظارت و برخورد جدی با تخلفات در حوزه حمل و نقل گفت: در سه ماهه نخست سال جاری پرونده بیش از 300 راننده استخراج و تشکیل جلسه داده شد.

وی افزود: از پرونده های رسیدگی شده موضوع ماده 11 رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای ، 21 درصد تبرئه و 67درصد با محرومیت یکماهه ، 7درصد محرومیت دوماهه، 3درصد محرومیت سه ماهه و 2درصد محرومیت با تعلیق اجرا روبرو شدند.

مهندس یزدانی در خصوص تخلفات کمیسیون ماده 12 مربوط به شرکت های حمل و نقل جاده ای نیز اضافه کرد: 91 فقره گزارش از سیستم تخلفات استخراج گردید که که مربوط به 66 شرکت حمل و نقلی بوده است که در 5جلسه مورد رسیدگی کمیسیون ماده 12 استان قرار گرفتند و از مجموع آراء صادره 1فقره رأی اهتمام، 17 فقره رأی تبرئه، 6فقره رأی تذکر، 2فقره رأی تعلیقی یکماهه پروانه و 39 فقره رأی جریمه صادر گردیده است.

براساس این گزارش تأخیر در ساعت حرکت اتوبوس ها ، نقص فنی و عدم ارائه سرویس دهی مناسب عمده این تخلفات را تشکیل می دهد.

 شایان ذکر است استمرار در برگزاری جلسات کمیسیون و برخورد قانونی با شرکتهای متخلف ، موجبات کاهش میزان سطح تخلفات و رعایت بیشتر قوانین و مقررات در حوزه فعالیتهای حمل و نقل جاده ای استان را فراهم کرده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.