| کد خبر: 101986 |

◄ ادغام راهداری ها در ایستگاه پایانی

تین‌نیوز

| کارهای اجرایی طرح انتقال مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان به اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان کلید خورد.

به گزارش تین‌نیوز، پس از برگزاری جلسات متعدد هم‌اندیشی و تعامل مجموعه‌های راه و شهرسازی آذربایجان و اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان، گام‌های اجرای طرح انتقال مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان به اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌ها و تشکیل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان برداشته شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان در دیدار عمومی با مدیران، روسای ادارات و کارکنان راه و شهرسازی استان گفت: طرح انتقال مدیریت راهداری ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها به اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌ها استان در راستای ایجاد انسجام تشکیلاتی و مدیریت یکپارچه در نگهداری شبکه راه‌های کشور اجرا می‌شود.

داریوش نصر بابیان اینکه این طرح مصوبه شورای اداری است، ادامه داد: کارهای اجرایی این طرح پس از برگزاری جلسات متعدد کمیته‌های سه‌گانه بودجه، منابع انسانی و ماشین‌آلات به‌منظور اجرای دقیق طرح انتقال مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان به اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان آغازشده است.

بر اساس اخبار روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان، نصر بر اجرای طرح انتقال مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان به اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان در فضای دوستانه، شفاف و تعاملی تأکید کرد و گفت: اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان همانند گذشته به‌عنوان نماینده وزارت راه و شهرسازی در استان فعالیت دارد و در این نقل‌وانتقال تنها تغییر ساختار سازمانی صورت می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان با اشاره به ساماندهی نیروهای انسانی، بیان کرد: برای ارتقای رفاه و معیشت کارکنان تلاش می‌کنیم و هیچ‌گونه تعدیل نیرو نخواهیم داشت.

نصر با اعلام اینکه تمامی موضوعات حوزه مدیریت راهداری از واحدهای استانی و شهرستانی وزارت راه و شهرسازی جداسازی شده، تصریح کرد:  تمامی وظایف، اختیارات، نیروی انسانی، امکانات، تجهیزات و ماشین‌آلات حوزه راهداری به واحدهای استانی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور منتقل‌شده و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌ها تشکیل می‌شود.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.