| کد خبر: 256546 |

۱۰۰۰ دستگاه از ناوگان راهداری ادارات کشور نوسازی می شود

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: تمهیدات و برنامه ریزی های لازم در بخش راهداری وحمل ونقل جاده ای برای برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین حسینی صورت گرفته است.

تین نیوز

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: تمهیدات و برنامه ریزی های لازم در بخش راهداری وحمل ونقل جاده ای برای برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین حسینی و خدمت رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) صورت گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای، داریوش امانی معاون وزیر و رئیس این سازمان در خصوص برنامه های احداث راه روستایی نیز خاطرنشان کرد: مطابق برنامه ششم توسعه کشور احداث ۲۹ هزار کیلومتر راه برای روستاهای با جمعیت بالای ۲۰ خانوار کشور ضروری است که اجرای آن نیازمند ۲۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در همایش مدیران حراست ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سراسر کشور در مشهد گفت: طبق برنامه ششم سازمان مکلف به ایجاد حداقل یک جاده مطلوب برای تمامی روستاهای بالای ۲۰خانوار است.

وی از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان سازمانی تخصصی یاد کرد و افزود: سازمان ما با تمامی ارگان ها و نهادها در ارتباط است و از مرزهای کشور تا میانه جاده ها دارای مسئولیت است و طبیعتا سازمانی به چنین گستردگی و دارای وظایف متنوع، نیازمند اعتبارات بسیار کلان است تا بتواند به اهداف و برنامه هایش دست یابد، با این وجود سازمان در سال های اخیر با حداقل اعتبارات، بیشترین بهره وری را داشته است.

وی افزود: در بررسی هایی که در سال های قبل صورت گرفت ارزش جاده های کشور پنج همت برآورد شد که برای نگهداری از راه ها و شریان های اصلی به ۱۶۰هزارمیلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی هزینه نگهداری از ۱۲هزار کیلومتر راه اصلی و شریانی کشور را که نیاز به بهسازی بیشتری دارد، بین ۱۵ تا ۱۶ هزار میلیارد دانست.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با تاکید بر این که امسال برنامه نوسازی ناوگان راهداری در دستور کار سازمان قرار گرفته است، ابراز امیدواری کرد ۱۰۰۰ دستگاه از ناوگان راهداری ادارات کشور نوسازی شود.

وی که در جمع مدیران حراست ادارات کشور سخن می گفت، از مدیران حراست خواست تا در جهت مراقبت و پاسداری از اجرای صحیح فعالیت ها همت بگمارند.

براساس این گزارش با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای، عملیات اجرایی استودیو خبر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی آغاز شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حمل و نقل 3 0

    آقای امانی مدیران ضعیف را هم نوسازی نمایید. خصوصا مدیران استان‌های مرزی را که بهمراه مدیران مرزی ما را فلج کردند. خصوصا مدیر فوق العاده قوی پایانه جلفا را به اشتباه در جلفا نگه داشته اند باید ایشان معاون حمل نقل و ترانزیت کشور شود، ما فلج شدیم آقای رئیس،

  • مسئول شرکت حمل و نقل 2 0

    آقای رئیس تو را خدا به ماشین آلات نگاه می‌کنید به مسئولین ضعیف نیز نگاه کنید

  • کیان 1 0

    آقای رئیس چهل وچندسال ازانقلاب میگزره جاده روستایی مابابیش ازپنجاه خانوار،به طول ده کیلومترهنوزخاکی هست سال میگزره حتی یک گریدر،هم تیغش نمیزنه دراستان کرمان،شهرستان سیرجان،دهستان اسطور،روستای گهرد،مگه ماملت بدبخت روستایی نبایدازنعمت،آب ،گاز،جاده بهرمندباشیم ،به چه گناهی باچه قیمتی جناب رئیس شمارا خدابه فکرمامردم محروم هم باشین،

  • کیان،ازسیرجان 1 0

    جناب رئیس توروخدا به روستای گهرد،ازتوابع اسطور،شهرستان سیرجان ،استان کرمان هم اعتباراختصاص،بدین ماحدودپنجاه خانوارشایدهم بیشترباروستاهای هم جوار،ازنعمت جاده محرومیم ،آب لوله کشی وگاز هم نداریم ،باسختی بدبختی داریم زندگی میکنیم،به فکراین،قشربدبخت بیچاره هم باشین

  • ناشناس 3 0

    آقای امانی بقول همکار حمل و نقلی مان ما در جلفا فلج شده ایم . مدیر و معاون و کارکنان جلفا از بابت فروش دوزبلاغ از ما مطالبات خوبی دارند و ما نیز پرداخت میکنیم و از هر مجوز بارگیری که به کامیونهای ترک و... میدهند 100 دلار پول میگیرند .البته با مدیریت معاون جلفا . لطفا رسیذدگی کنید .اینها دیگر بخاطر بی کفایتی مسئولین نظارتی شما اشکارا پول میگیرند و میخورند و به ریش همه میخندند .تاسف بر این مسیولین .....