تعامل و ارتباط سازنده و موثر با مردم، ستون اصلی روابط عمومی پویا است
معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای گفت: روابط عمومی موفق از دل تعامل و گفت وگوی صادقانه با مردم و مخاطبان شکل می گیرد.

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای گفت: روابط عمومی موفق از دل تعامل و گفت وگوی صادقانه با مردم و مخاطبان شکل می گیرد.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، رضا اکبری در نشست آموزشی روش های کیفی پایش و تحلیل رسانه ها معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: شناسایی نقاط قوت و ضعف، برنامه ریزی و تولید محتوای رسانه ای با استفاده از نظرسنجی های مردمی اصلی ترین رویکرد کاری در روابط عمومی این سازمان است.
رضا اکبری از روابط عمومی به عنوان یکی از عناصر اصلی موفقیت هر سازمان یاد و اظهار کرد: فعالان این حوزه باید افرادی باانگیزه، پرانرژی، پرتوان و دارای قابلیت و توانمندی رویکردهای کاری جدید باشند.
وی با اشاره به گستردگی خدمات و تنوع وظایف و خدمات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در سطح کشور، تأکید کرد: سالانه ۵۰۰۰ پروژه از سوی این سازمان در سطح کشور به اتمام رسیده و به همین میزان نیز عملیات اجرایی پروژه های جدید آغاز می شود، از این رو اطلاع رسانی درباره خدمات و فعالیت های این سازمان به هموطنان از مهمترین وظایف کاری حوزه روابط عمومی است.
معاون وزیر و رئیس سازمان عنوان کرد : از سویی روابط عمومی باید در رویکردی ارتباطی و تبادل دوجانبه با مردم و جامعه مخاطبان و آگاهی از نقطه نظرات مردمی، از این ظرفیت در اجرای فعالیت ها و تولید محتواهای رسانه ای بهره ببرد.
اکبری تولید محتوای رسانه ای با رویکرد آموزشی و فرهنگسازی و توجه به راه حل های مؤثر در جهت کمک به ارتقای ایمنی و کیفیت خدمات رسانی و اجرای فعالیت ها با اثربخشی بالا و اطلاع رسانی بهینه در این باره به مردم را از دیگر رویکردهای مهم کاری در روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای برشمرد.