بازدید سایت : ۲۰۴۲۸
| کد خبر ۳۰۲۳۰۱
کپی شد

کاهش قابل توجه شکایات حمل و نقل جاده ای همدان در خرداد ۱۴۰۴

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: شکایات ثبت شده در خردادماه ۱۴۰۴ کاهش محسوسی داشته و رسیدگی به پیام های مردمی سرعت پیدا کرده است.

کاهش قابل توجه شکایات حمل و نقل جاده ای همدان در خرداد ۱۴۰۴
تین نیوز |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از کاهش محسوس شکایات ثبت شده و تسریع در رسیدگی به پیام های مردمی طی خرداد ماه ۱۴۰۴ خبر داد. به گفته وی عمده شکایات حوزه راه، حمل بار و خدمات رفاهی، با پیگیری تخصصی و پاسخگویی سریع کارشناسان، مختومه شده است.

به گزارش تین نیوز از سازمان راهداری، حمید پرورشی خرم، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به تحلیل آماری سامانه جامع مدیریت شکایات جاده ای در خرداد سال جاری اظهار داشت:«در این مدت، ۴۷۳ شکایت توسط شهروندان ثبت گردید که از این تعداد، ۴۵۵ شکایت معادل ۹۶/۱۹ درصد تا پایان خرداد مختومه شده و روند رسیدگی به سایر موارد نیز در جریان است.»

وی افزود:«بخش عمده شکایات مردمی مربوط به حوزه راه (۲۵۰مورد، معادل ۵۳درصد)، حمل و نقل بار (۲۰۷مورد)، کرایه بار و مسائل مرتبط با مسافری بوده که خوشبختانه با پیگیری جدی عوامل ذی ربط و کارشناسان استانی، بخش قابل توجهی از این شکایات به نتیجه رسیده است. آمارها نشان دهنده کاهش ۲۱درصدی شکایات حوزه راه نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.»

پرورشی خرم با قدردانی از تعامل مردمی ادامه داد: «در حوزه رسیدگی به شکایات، سامانه مدیریت راه و سامانه ۱۴۱ نقش بسزایی در تسریع روند پاسخگویی داشته اند و کارشناسان تخصصی به صورت برخط، پیام های ثبت شده را بررسی و ایرادات را با حضور در محل مرتفع نموده اند.»

وی خاطر نشان کرد: «شکایات حوزه عوارضی، امدادخودرو و مجتمع های خدمات رفاهی نیز بدون معطلی در حال جریان بوده و همه موارد مجدداً در دست بررسی قرار گرفت. همچنین، همه شکایات مرتبط با حریم راه پس از بررسی لازم، رفع و مختومه شده است.»

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تأکید کرد: «امکان مشاهده و بررسی جزئیات کلیه شکایات ثبت شده برای واحدهای تخصصی استان و اداره کل فراهم شده تا فرآیند رسیدگی با سرعت و شفافیت بیشتری دنبال گردد. تعامل منسجم بین کارشناسان سامانه و مدیران دستگاه های ذی ربط ضامن رضایتمندی مردم خواهد بود.»

در پایان، پرورشی خرم با تشکر از همراهی مردم شریف استان و پرسنل راهداری، ارتقاء کیفی خدمات، افزایش ایمنی جاده ها و ارتقاء رضایت شهروندان را از اولویت های اساسی این اداره کل برشمرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.