| کد خبر: 268930 |

اجرای بخش اول مصوبه تامین ۲۰۰۰ اتوبوس برای ناوگان عمومی مسافربری

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ ونقل جاده ای از تخصیص اعتبار توسط بانک مرکزی و خرید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس در آینده نزدیک خبر داد.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از تخصیص اعتبار توسط بانک مرکزی و خرید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، داریوش امانی معاون وزیر و رئیس این سازمان در گردهمایی رؤسای ادارات حمل ونقل مسافر ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ها در مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری برگزار شد، با اشاره به پیگیری های انجام شده در قبال مصوبه و تفاهم نامه صورت گرفته مبنی بر تأمین ۲ هزار دستگاه اتوبوس گفت: با تخصیص اعتبار از سوی بانک مرکزی، در آینده نزدیک ۵۰۰ دستگاه اتوبوس خریداری می شود و امید است تحقق این مهم گشایشی در حوزه ناوگان مسافربری ایجاد کند.

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از توسعه و تجهیز ناوگان مسافری به عنوان یکی از اولویت های این سازمان یاد و عنوان کرد: تمام توان خود را برای تقویت و نوسازی بخش مسافر در ناوگان اتوبوس، سواری و ون به کار بسته ایم.

وی سفرهای نوروزی، تابستانی و سفرهای اربعین را سه اولویت مهم کاری در حوزه حمل و نقل مسافر خواند و بیان کرد: با وجود همه کمبودها، اربعین امسال در حوزه خدمات رسانی و پاسخگویی به نیازهای مردم در جایگاه خود نمونه و کم نظیر بود.

امانی پاسخگویی به نیازهای مردم با وجود کمبودها و کاستی ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: مردم از کارگزاران خود انتظار خدمت رسانی مناسب دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.