| کد خبر: 267897 |

◄ بی توجهی وزارت نفت به درخواست های مکرر رانندگان ناوگان سواری کرایه

واریز ما به التفاوت قیمت سوخت از اسفند ماه سال گذشته تا کنون محقق نشده و موجبات پیگری مالکان و رانندگان ناوگان سواری کرایه بین شهری را فراهم کرده است.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با ارسال نامه ای به مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، از عدم واریز مابه التفاوت قیمت بنزین به حساب مالکان ناوگان سواری کرایه از اسفند سال  ۱۴۰۱ تا کنون ( حدود یکسال) خبر داد.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از نامه داریوش امانی به پرویز سالاری که مربوط به دیروز ( شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ) است، تاکید شده که پرداخت ما به التفاوت قیمت بنزین به مالکان ناوگان سواری کرایه در جهت اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و در سال ۱۳۹۸ مورد تاکید قرار گرفت.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: از بهمن ماه سال ۱۳۹۸ سهمیه سوخت این ناوگان ۴۰۰ لیتر ثابت به صورت ماهانه بوده و مازاد بر آن در صورت دارا بودن پیمایش معادل بیشتر از سهمیه سوخت واریزی،  ما به التفاوت نرخ اول و دوم قیمت بنزین به صورت ریالی محاسبه و به حساب مالکان ناوگان سواری کرایه بین شهری واریز می شد.

در ادامه این نامه تاکید شده که واریز ما به التفاوت قیمت سوخت از اسفند ماه سال گذشته تا کنون محقق نشده و موجبات پیگری مالکان و رانندگان ناوگان سواری کرایه بین شهری را فراهم کرده است. 

در پایان نامه نیز آمده است: خواهشمند است دستور فرمایید موضوع با قید فوریت مورد پیگیری و تصمیم گیری قرار گرفته و اجرایی و عملیاتی گردد. 

تصویر نامه داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به پرویز سالاری معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی کشور در ادامه پیوست شده است.

تصویر این نامه در شبکه های اجتماعی نیز منتشر شده است.

نامه پرداخت هزینه سوخت

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.