| کد خبر: 264524 |

عرضه دستاوردهای حمل و نقلی ایران در نمایشگاه ایران پروژه در کشور ترکمنستان

همزمان با کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکمنستان، پانزدهمین نمایشگاه ایران پروژه در عشق آباد برگزار و دستاوردهای کشورمان در زمینه های مختلف از جمله حمل و نقل و ترانزیت عرضه شد.

تین نیوز
 

همزمان با کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکمنستان، پانزدهمین نمایشگاه ایران پروژه در عشق آباد برگزار و دستاوردهای کشورمان در زمینه های مختلف از جمله حمل و نقل و ترانزیت عرضه شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای وزیر راه و شهرسازی کشورمان و معاون رییس کابینه وزرا و وزیر خارجه امور ترکمنستان به عنوان رؤسای کمیسیون های مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور از این نمایشگاه و همچنین غرفه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بازدید کردند.

مهرداد بذرپاش در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران پروژه با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی ترانزیت از قلمرو کشورمان طی هفت ماهه سال جاری، این امر را متاثر از مذاکرات دوجانبه با کشورهای همسایه و منطقه دانست.

وی با اشاره به تاکید دولت مبنی بر رفع مقررات زائد در ترانزیت کالا با کشورهای همسایه افزود: آثار این رویکرد سیزدهم در میزان ترانزیت ملموس است.

بر مبنای این گزارش نمایشگاه ایران پروژه با هدف معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری، توسعه روابط اقتصادی و ایجاد زمینه صادرات خدمات فنی- مهندسی با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت و فعال اقتصادی ایرانی برگزار شده است.

شایان ذکر است جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان دارای ۹۹۲ کیلومتر مرز مشترک هستند و این پهنه وسیع، انگیزه مطلوبی برای توسعه همکاری های اقتصادی دوجانبه به شمار می آید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.