| کد خبر: 261153 |

اختصاص روزانه 1800 دستگاه اتوبوس برای بازگشت زوار از مرز مهران

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از اختصاص روزانه 1800 دستگاه اتوبوس برای بازگشت زوار از مرز مهران خبر داد و گفت: مسافران چنانچه در طول مسیر با تخلفی مواجه شدند حتما شکایت خود را از طریق سامانه ۱۴۱ سازمان راهداری اعلام کنند.

تین نیوز

 رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از اختصاص روزانه 1800 دستگاه اتوبوس برای بازگشت زوار از مرز مهران خبر داد و گفت: مسافران چنانچه در طول مسیر با تخلفی مواجه شدند حتما شکایت خود را از طریق سامانه ۱۴۱ سازمان راهداری اعلام کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی اظهار داشت: با توجه به آغاز موج برگشت مسافران برنامه ریزی نشده از مرز مهران، در برخی ساعت ها و در برخی خطوط مشکلاتی داریم که با برنامه ریزی و داشتن اتوبوس کافی و تردد منظم اتوبوس ها این مشکلات به حداقل رسیده است.  

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در مرز مهران ۵۰۰ دستگاه اتوبوس آماده اعزام و حرکت یک هزار و ۸۰۰ دستگاه اتوبوس در شبانه روز گذشته از این مرز، انجام شد؛ یکسری مسافران هستند که از مرزهای دیگر سفر خود را انجام دادند و در مسیر بازگشت به شهرهای خود، مرز مهران را انتخاب کرده اند که برای آن پیش بینی هایی را انجام دادیم، به عنوان نمونه مسافران خوزستان وقتی تعدادشان زیاد می شود ما اتوبوس در اختیار آنها قرار می دهیم تا از مرز مهران به خوزستان بازگردند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تاکید کرد: در مرز مهران برنامه ریزی های خوبی انجام و پیش بینی شده است تا روزانه ۱۸۰۰ سرویس را به اغلب نقاط کشور اختصاص بدهیم و معطلی مردم کمتر شود.

امانی در خصوص اتوبوس و ترددهای اینترنتی نیز اعلام کرد: هم اکنون بستر کار فراهم است و از مسافران خواسته ایم تا در مسیر بازگشت چنانچه اتومبیل آنها ظرفیت پذیرش مسافر و یا مسافرانی را دارد با «نذر مسافر یا نذر بازگشت» این همکاری را با سایر هموطنان داشته باشند، همچنین در برخی خطوط تاکسی های اینترنتی موجود است و برای جابه جایی مسافران ظرفیت مناسبی ایجاد شده است.  

امانی گفت: قیمت اتوبوس ها نظارت می شود و اجازه دلالی در این خصوص داده نمی شود. هم اینک دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت راه و شهرسازی مستقر است و در این خصوص تعزیرات حضور دارد و چنانچه حقی از فردی ضایع شده باشد رسیدگی خواهد شد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصریح کرد: مسافران چنانچه در طول مسیر با تخلفی مواجه شدند حتما با مراجعه به سامانه ۱۴۱ سازمان راهداری شکایت خود را اعلام کنند و این سامانه آماده رسیدگی به شکایت ها در خصوص تخلفات احتمالی در سفرهای اربعین را دارد.

امانی گفت: نیاز است تا در سفرهای جاده ای از جمله سفرهای اربعین از سیستم های نوین بهره کامل را ببریم که در این خصوص تلاش ها در حال انجام است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.