| کد خبر: 261453 |

نخستین رویداد ملی راه هوشمند برگزار می‌ شود

نخستین رویداد ملی راه هوشمند با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار می‌شود.

تین نیوز

نخستین رویداد ملی راه هوشمند با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر: نخستین رویداد ملی راه هوشمند به منظور تحقق توسعه و ارتقاء خدمت رسانی، با هدف شناسایی و بهره مندی صنعت حمل و نقل جاده ای از فناوری های نوین جهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر به کاربران راه برگزار می شود.

این رویداد ملی با هدف هم اندیشی و کشف ایده های فناورانه تولید شده توسط شرکت های دانش بنیان، فناوران وجامعه علمی کشور توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در سال جاری برگزار می شود.

هدف از این رویداد، شناسایی، معرفی، تجاری سازی و نیز بهره برداری از محصولات و یا خدمات فناورانه محو درحوزه های: یکپارچه سازی و اتصال داده ها، مدیریت کلان داده و استخراج دانش، خودرو های خودران و زیرساخت های لازم، استانداردسازی سامانه های حمل و نقل هوشمند، ایجاد ارزش افزوده و افزایش اثربخشی سامانه ها، هوش مصنوعی واینترنت اشیاء و فناوری های نوین، کالیبراسیون خودکار سامانه های حمل و نقل هوشمند، شیوه های نوین اطلاع رسانی و مدیریت تقاضای سفر، مکان یابی، جانمایی و روش های سرمایه گذاری سامانه های حمل و نقل هوشمند و ایده های آزاد است.

گفتنی است: فناوری های برتر این رویداد علاوه بر شرکت در نمایشگاه حمل و نقل ایران، (۲۶ و ۲۷ آذرماه)، مورد حمایت سازمان ملی راه داری نیز قرار خواهند گرفت.

علاقه مندان اعم از اساتید، دانشجویان، فناوران و شرکت های فناور، نوپا و دانش بنیان و فعال صنعتی تا ۳۱ شهریور فرصت دارند طرح های خود را به دبیرخانه رویداد ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای www.irsmartroad.ir مراجعه و یا به شماره تلفن های ۶۶۱۷۵۹۳۷- ۰۲۱و ۰۹۱۹۷۳۴۹۲۷۹ تماس بگیرید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.