رسیدگی به تخلفات شرکت ها و رانندگان ناوگان عمومی همزمان با سفرهای اربعین
میز کمیسیون های ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت ها و رانندگان حمل و نقل عمومی مسافر در تمامی پایانه های مسافربری مرزی کشور در ایام اربعین برای رسیدگی به تخلفات مستقر است.
مدیر کل دفتر حقوقی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: میز کمیسیون های ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت ها و رانندگان حمل و نقل عمومی مسافر در تمامی پایانه های مسافربری مرزی کشور در ایام اربعین برای رسیدگی به تخلفات مستقر است.
به گزارش تین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، حسین پارسایی مدیر کل دفتر حقوقی این سازمان اعلام کرد: میز کمیسیون های ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت ها و رانندگان حمل و نقل عمومی مسافر (اتوبوس، مینی بوس، ون و سواری عمومی) توسط دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه وشهرسازی و دفتر حقوقی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در تمامی پایانه های مسافربری مرزی کشور در ایام اربعین برای رسیدگی به تخلفات مستقر است.
مدیر کل دفتر حقوقی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خاطر نشان کرد: زائران در صورت مشاهده اخذ کرایه اضافه بر نرخ مصوب، عدم رعایت نکات ایمنی (سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، صحبت با تلفن همراه حین رانندگی، معیوب بودن خودرو و …)، عدم رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی (عدم توقف برای اقامه نماز، استعمال دخانیات حین رانندگی، بی احترامی به مسافران، تهدید به پیاده کردن مسافر و …)می توانند به میز کمیسیون های ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت ها و رانندگان حمل و نقل عمومی مسافر مستقر در تمامی پایانه های مسافربری مرزی کشور مراجعه کنند و شکایت خود را مطرح کنند.
شایان ذکر است نرساندن مسافر به مقصد، حمل مسافر در جعبه، حرکت خارج از مسیر و طولانی شدن زمان مسیر، توقف بیجا و نامتعارف در طول سفر و سایر از جمله موارد تخلف می باشد که زوار می توانند پیگیری کنند.
پارسایی افزود: زوار ارجمند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، می توانند شماره پلاک انتظامی خودرو را به همراه نوع تخلف از طریق لینک https://bolur.majda.ir/Survey/Index یا ارسال پیام به شماره ۰۹۹۳۸۰۱۰۱۹۹ معاون بازرسی و حقوق شهروندان وزارت راه وشهرسازی و یا شماره ۰۹۱۲۷۸۲۳۵۵۱ مدیر کل دفتر حقوقی سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای گزارش دهند و یا به بازرسان مستقر در پایانه های مسافربری مرزی کشور موارد را گزارش دهند.
بر اساس این گزارش هموطنان همچنین می توانند تخلفات مشاهده شده را در پایانه مرزی مهران به شماره های ۰۹۱۸۸۴۱۹۰۴۰ و ۰۹۱۷۷۱۱۰۹۲۸، پایانه مرزی شلمچه به شماره ۰۹۱۲۳۵۸۰۳۷۷ و ۰۹۱۹۰۰۳۵۹۵۰، پایانه مرزی چذابه به شماره ۰۹۱۷۷۱۴۸۲۲۴، پایانه مرزی خسروی به شماره ۰۹۱۷۱۱۳۵۶۱۷، پایانه مرزی باشماق به شماره ۰۹۱۸۷۸۰۲۰۸۱ و پایانه مرزی تمرچین را به شماره تماس ۰۹۱۴۱۴۸۵۶۰۸ گزارش دهند.
منفکر میکنم فقط مسیر رفت برای زائر آسون کردن برای برگشت در پایانه مهران به حال خود رها میشی و مسئولان اونجا میخوان فقط از اونجا خارجت کنند و میگن اتوبوس هر شهری پیدا شد سوار شو و برو. باز دوباره از اون شهر با گرفتاری باید به شهر مقصد اتوبوس پیدا کنی و ساعتها در ترمینال منتطر بمونی
والا ما هم داخل کشور ویلون و سرگردونیم.تمام مملکت خوابیده.