| کد خبر: 260866 |

۹۵ درصد تعهدات سازمان راهداری در زمینه تامین قیر محقق شد

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تاکنون به ۹۵درصد تعهداتی که در راستای تکمیل پروژه ها در استان های مختلف و با مشارکت خیرین راهساز انجام شده، جامه عمل پوشانده است.

تین نیوز

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تاکنون به ۹۵درصد تعهداتی که در راستای تکمیل پروژه ها در استان های مختلف و با مشارکت خیرین راهساز انجام شده، جامه عمل پوشانده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، نشست حوزه ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی با خیرین راه و ترابری با هدف تقدیر و تجلیل از خیرین تلاشگر و خیرخواه استان یزد به جهت طراحی و اجرای پروژه باند دوم محور یزد-طبس با احتساب دوربرگردان های طرح به طول ۴۰ کیلومتر و رفع نقاط پرتصادف و همچنین انجام پروژه های راهداری در این استان برگزار شد.

در این نشست ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از اقدامات و تلاش های خیرین که در پروژه های راهسازی و بهسازی و همچنین رفع نقاط پرتصادف درشبکه راه های کشور انجام شد، خداداد مقبلی معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، توضیح داد: خوشبختانه این سازمان همگام با خیرین راهساز کشور در سال گذشته توانست ۹۰ تا ۹۵ درصد تعهدات خود را در رابطه با تامین قیر و اجرای روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی کشور به انجام برساند.

همچنین در این نشست خیرین راهساز استان یزد به ارائه گزارشی در خصوص اجرای پروژه باند دوم محور یزد- طبس با هدف تسریع و تسهیل سفر کاربران جاده ای و همچنین افزایش ایمنی این محور و رفع نقاط پرتصادف و کاهش تصادفات جاده ای پرداختند.

شایان ذکر است در این جلسه که معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، رئیس و اعضای هیات مدیره انجمن خیرین راه و ترابری حضور داشتند، به سه تن از خیرین راهساز استان یزد از جمله مشاور و دستگاه نظارت طرح خیر سرمایه گذار و مدیر اجرایی طرح که کار طراحی و اجرای پروژه باند دوم یزد-طبس را بر عهده داشتند، لوح تقدیر اهدا شد، همچنین در این جلسه از خیر کهکیلویه و بویراحمد که در استان خوزستان کار بهسازی و رفع چند نقطه پرتصادف را انجام داده بود، تقدیر شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    دولتها، از اولین دولت تا بحال با شعار میخوان تو دهن همه دنیا بزنند درحالی که فاقد ناوگان ریلی بین شهری مطمئن هستند.نظر هم بدی یا چاپ نمیشه یا یکساعته موضوع دیگری مطرح میشه ،کی به کیه؟؟