| کد خبر: 258916 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر :

اتوبان جم- سیراف بهسازی می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از اختصاص ۲۷۰ میلیارد تومان برای فاز اول بهسازی و ترمیم محور جم سیراف خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از اختصاص ۲۷۰ میلیارد تومان برای فاز اول بهسازی و ترمیم محور جم سیراف خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از اختصاص ۲۷۰ میلیارد تومان برای فاز اول بهسازی و ترمیم محور جم سیراف خبر داد.

اخترشناس با اشاره به اینکه آسفالت بسیاری از نقاط مسیر کوهستانی جم سیراف به علت حجم تردد وسایل نقلیه باری خصوصا ناوگان صنایع جنوب استان، دچار تخریب و نشست شده افزود: این موضوع گلایه مندی کاربران جاده ای را در پی داشته و به مطالبه ای چندین ساله مبدل شده بود که در دولت سیزدهم بهسازی این محور در اولویت قرار گرفت.

وی خبر داد: محور جم- سیراف ۱۰۰ کیلومتر است که با پیگیری های صورت گرفته، پیمانکار بهسازی فاز اول آن به طول ۶۰ کیلومتر انتخاب گردیده و به زودی عملیات اجرایی آن کلید می خورد.

اخترشناس یادآور شد: برای فاز نخست این پروژه ۲۷۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی تخصیص یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: این پروژه شامل اجرای لایه بتنی، روکش آسفالت، درزگیری، لکه گیری و تثبیت نشست های اتوبان سیراف- جم است که با اجرایی شدن پروژه، شاهد رضایت مندی و ایمنی کاربران جاده ای در این محور خواهیم بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.