| کد خبر: 258162 |

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران خبر داد؛

◄ 22 تیرماه، آزمون ادواری فوق العاده متقاضیان اخذ کارت هوشمند رانندگان اتوبوس برون شهری برگزار می شود

آزمون ادواری فوق العاده، مختص متقاضیان اخذ کارت هوشمند رانندگان اتوبوس برون شهری ویژه ایام اربعین حسینی در تاریخ ۲۲ تیرماه در سراسر کشور برگزار می شود.

تین نیوز

یوسف عابدینی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: به منظور ارایه خدمات حمل و نقل مسافر در ایام اجرای طرح اربعین حسینی امکان شرکت رانندگان شاغل در حوزه، حمل و نقل بار در دوره های آموزشی لازم از طریق مراکز و آموزشگاهای مجاز فنی و حرفه ای در سراسر کشور و شرکت در آزمون ادواری فوق العاده مختص متقاضبان اخذ کارت هوشمند رانندگان اتوبوس برون شهری فراهم شده و آزمون ادواری فوق العاده، مختص متقاضیان اخذ کارت هوشمند رانندگان اتوبوس برون شهری ویژه ایام اربعین حسینی در تاریخ ۲۲ تیرماه در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری استان تهران، عابدینی ادامه داد: ثبت نام متقاضیان که علاقمند به شرکت در دوره های آموزشی فوق و همچنین آزمون ادواری مرتبط با استاندارد رانندگان اتوبوس برون شهری هستند از دهم تا شانزدهم تیر ماه سال جاری از طریق پرتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور انجام می شود.

عابدینی همچنین اظهار کرد: ثبت نام کنندگان در این آزمون می توانند از بیستم و بیست و یکم تیر ماه سال جاری نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند روز بیست و دوم تیر در آزمون کتبی شرکت کنند.

معاون حمل و نقل استان تهران در پایان اشاره کرد: متقاضیانی که حد نصاب نمره قبولی در آزمون های کتبی را اخذ کنند، می توانند طی زمانبندیکه متعاقبا اعلام می شود در آزمونهای عملی شرکت و در پایان در صورت قبولی، کارت هوشمند اخذ کنند. مزیت این کارت هوشمند برای رانندگان بخش بار که در لیست نهایی پذیرفته شدگان قرار گیرند این است که با اخذ این کارت، در کسوت راننده اتوبوس برون شهری در طرح اربعین حسنی فعالیت کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.