| کد خبر: 270876 |

خروج ۹۶ درصدی کالاهای متروکه سنواتی از بنادر استان بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوری استان بوشهر گفت: تاکنون ۹۶ درصد از کالاهای متروکه سنواتی موجود در بنادر این استان از انبارها خارج سازی شده و از این حیث بنادر استان بوشهر همچنان از بنادر پیشتاز کشور محسوب می شوند.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوری استان بوشهر گفت: تاکنون ۹۶ درصد از کالاهای متروکه سنواتی موجود در بنادر این استان از انبارها خارج سازی شده و از این حیث بنادر استان بوشهر همچنان از بنادر پیشتاز کشور محسوب می شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، محمد شکیبی نسب در بازدید اسحاق شهبازی، مدیرکل بازرسی استان از انبارهای بندر بوشهر اظهار کرد: با توجه به تاکیدهای انجام شده و نظارت مستمر دستگاه های نظارتی در پایان هر هفته فهرست کالاهای متروکه به اداره کل گمرک و سپس از طریق این اداره به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام می شود.

وی بیان کرد: در این ارتباط با هماهنگی بین دستگاهی بخش عمده ای از کالاهای متروکه سنواتی از انبار بنادر استان بوشهر خارج شده و اکنون مانده این کالاها در بنادر استان تنها ۴ درصد است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: با تمهیدات اندیشیده شده این میزان کالای متروکه سنواتی باقیمانده نیز در اسرع وقت تعیین وضعیت خواهد شد.

شکیبی نسب ادامه داد: بنادر استان بوشهر از محدود بنادر کشور هستند که کالاهای سنواتی مربوط به سال های گذشته تعیین تکلیف و از بنادر استان خارج سازی شدند.

وی افزود: روند کنونی ترخیص کالا در بنادر استان با شدت ادامه می یابد تا در هیچ کدام از انبارهای بنادر استان شاهد کالای سنواتی نباشیم.

شکیبی اظهار کرد: با تداوم این فرایند فضای بیشتری از انبارها آزاد و در اختیار متقاضیان استفاده از انبارها و فضاهای روباز بنادر استان قرار می گیرد.

مدیرکل بازرسی استان بوشهر نیز گفت: بر حسب تأکید ویژه رئیس قوه قضائیه بازدید ادواری از بنادر و انبارهای استان به صورت منظم انجام می شود.

اسحاق شهبازی افزود: در این زمینه تلاش می شود تا با ایجاد تعامل بین دستگاهی و استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه ها روند پرشتاب ترخیص کالا در بنادر استان با جدیت تداوم پیدا کند.

وی بیان کرد: در این زمینه از تعامل مناسب دستگاه های مرتبط و به ویژه مدیرکل بنادر و دریانوردی و همچنین ناظر گمرکات و مدیرکل گمرک بوشهر قدردانی می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.