| کد خبر: 263069 |

امدادرسانی به ۳۰ شناور در آب‌های خلیج فارس

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال با امدادرسانی به ۳۰ شناور مضطر ۱۱۸ دریانورد از خطر مرگ نجات یافتند.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال با امدادرسانی به ۳۰ شناور مضطر ۱۱۸ دریانورد از خطر مرگ نجات یافتند.

به گزارش تین نیوز از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از امدادرسانی به ۳۰ شناور مضطر و ۱۱۸ دریانورد در طی ۶ ماه نخست امسال خبر داد و گفت: از مجموع ۳۰ شناور مضطر آبگرفتگی، نقص فنی و آتش سوزی هر کدام ۹ مورد و طوفان، به گل نشستن شناور و آدم به دریا نیز هر کدام یک مورد گزارش شده است.

وی همچنین بیان کرد: از همین تعداد ۳۰ شناور مضطر ۱۷ مورد لنج باری، ۲ کشتی نفتکش، یک مورد لنج صیادی و ۱۱ مورد شامل سایر شناورها بوده است.

 مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: از حیث محل بروز اضطرار آب های عسلویه با ۱۲ مورد و بوشهر و دیر هر کدام با پنج مورد به ترتیب شاهد بیشترین شرایط اضطرار دریایی در نیمه نخست امسال بودند.

به گفته شکیبی نسب؛ در شش ماه ابتدایی امسال همچنین با حضور به موقع شناورهای ناجی به ۳۸ مورد نیاز پزشکی مشتمل بر بیماری و مصدومیت دریانوردان امدادرسانی شد.

وی یادآور شد: اکنون در بنادر استان بوشهر هشت ایستگاه رادیویی و ۶ مرکز جست و جو و نجات دریایی به منظور تامین ایمنی ترددها و امدادرسانی به صورت شبانه روزی فعال است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.