| کد خبر: 268373 |

افتتاح پایانه بین المللی مسافربری دریایی بوشهر همزمان با نوروز ۱۴۰۳

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: پایانه بین‌المللی مسافربری دریایی بوشهر همزمان با طرح گردشگری دریایی نوروز ۱۴۰۳ پذیرای گردشگران در نوار ساحلی بوشهر خواهد شد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: پایانه بین‌المللی مسافربری دریایی بوشهر همزمان با طرح گردشگری دریایی نوروز ۱۴۰۳ پذیرای گردشگران در نوار ساحلی بوشهر خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مرین پرس، محمد شکیبی نسب در بازدید سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از پروژه تعمیر اساسی پایانه بین‌المللی مسافربری دریایی شهید حقگو بوشهر با بیان اینکه بخش دریایی این پایانه اواخر سال گذشت در دومین سفر رئیس جمهور به استان افتتاح شد اظهار داشت: تعمیر اساسی بخش خشکی پایانه با توجه به حجم پروژه و عملیات انجام شده با ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار، بسیار فراتر از تعمیر و در حد و اندازه احداث یک پروژه محسوب می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: خرداد ماه سال ۱۳۹۳ مهلت تعیین شده برای این پروژه بود که با تأکید ویژه وزیر راه و شهرسازی برای سرعت بخشی به پروژه، پایانه بین‌المللی شهید حقگو پنج ماه پیش از موعد آماده افتتاح و بهره‌برداری شده است.

وی افزود: پایانه مسافربری دریایی در بوشهر که پس از گذشت حدود ۲۰ سال تبدیل به یک مخروبه شده بود اکنون متناسب با استاندارد روز بین‌المللی احداث و آماده بهره‌برداری شده است.

شکیبی نسب اظهار کرد: در چشم‌انداز فعالیت این پایانه انجام تور‌های داخلی به مقاصد کیش و قشم و همچنین مسافربری حدفاصل بوشهر و کشور‌های خلیج فارس پیش بینی شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: پایانه بین‌المللی مسافربری دریایی در بوشهر همزمان با طرح گردشگری دریایی نوروز ۱۴۰۳ پذیرای گردشگران در نوار ساحلی استان بوشهر خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ف 0 0

    عالی میشه تبریک میگم