| کد خبر: 268276 |

پرداخت تسهیلات ویژه برای سرمایه گذاران داوطلب ساخت و تامین شناور مسافربری

سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سرمایه گذاران بخش خصوصی با ۲۰ درصد آورده و تامین مابقی از طریق وجوه اداره شده سازمان بنادر و دریانوردی در طرح نوسازی ناوگان مسافری دریایی کشور مشارکت کنند.

تین نیوز

سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سرمایه گذاران بخش خصوصی با ۲۰ درصد آورده و تامین مابقی از طریق وجوه اداره شده سازمان بنادر و دریانوردی در طرح نوسازی ناوگان مسافری دریایی کشور مشارکت کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا،  علی اکبر مرزبان روز چهارشنبه در نشست تخصصی معاونین دریایی بنادر کشور در بوشهر با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: بوشهر بعد هرمزگان، دومین استان کشور در سفرها و گردشگری دریایی ایام نوروز است که به فراخور این جایگاه در سازمان بنادر و دریانوردی مورد توجه جدی قرار دارد.

وی افزود: استان بوشهر با نزدیک به یکهزار کیلومتر مرز ساحلی مشترک با خلیج فارس و ۱۱ بندر تجاری جایگاه رفیعی در حوزه دریایی و بندری داشته و بندر بوشهر نیز به لحاظ تخلیه و بارگیری رتبه سوم کشور را دارا است.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی، در این گردهمایی آخرین برنامه ها، اقدامات و اولویت های این حوزه مورد بررسی قرار می گیرد.

سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: بندر بوشهر به لحاظ عملیات کانتینری، دومین بندر کشور بوده و بنادر این استان نقش بسزایی در رونق و اشتغال این منطقه ایفا می کنند.

مرزبان ادامه داد: با توجه به ظرفیت بالای گردشگری و سفرهای دریایی در استان های ساحلی کشور، سازمان بنادر و دریانوردی با همکاری وزارت صمت تمهیداتی فراهم کرده تا سرمایه گذاران در حوزه ساخت و تامین شناورهای مسافربری درخواست های خود را به سازمان ارائه کنند تا از محل وجوه ارائه شده تسهیلاتی با سود بسیار اندک در اختیار آنان قرار گیرد.

وی افزود: در طرح نوسازی ناوگان مسافربری در راستای تامین ایمنی و رفاه حال هم وطنان، سازمان بنادر و دریانوردی حمایتهای بسیار خوبی دارد.

مرزبان یادآور شد: امید است برای نوروز امسال نیز همچون سال گذشته شاهد یک عملیات ایمن و پر از نشاط برای سفرها و گردشگری دریایی مردم شریف میهنمان در بنادر کشورباشیم.

گردهمایی ۲ روزه معاونین و رئوسای ادارات دریایی بنادر کشور با حضور مدیران ارشد سازمان بنادر و دریانوردی به میزبانی بندر بوشهر با هدف ارائه گزارش عملکرد سال جاری و همچنین ارائه اهداف و برنامه های بخش دریایی کشور در سال آینده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.