| کد خبر: 253356 |

ترابری مسافران نوروزی غرب هرمزگان با ۳۱ فروند شناور

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از آمادگی ۳۱ فروند لندینگ کرافت و شناور مسافربری طی ایام نوروز ۱۴۰۲در مسیرهای دریایی غرب استان خبرداد.

تین نیوز

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از آمادگی ۳۱ فروند لندینگ کرافت و شناور مسافربری طی ایام نوروز ۱۴۰۲در مسیرهای دریایی غرب استان خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادرودریانوردی، مرتضی سالاری با اعلام این خبر افزود: ۲۱ فروند لندینگ کرافت با ظرفیت حمل ۹۰۲ دستگاه خودرو و ۱۰ فروند شناور مسافری با ظرفیت یک هزار و ۲۶۵ صندلی آماده ترابری مسافران نوروزی در بنادر غرب استان به مقصد جزیره کیش است.

 وی با اشاره به آمادگی بنادر غرب استان هرمزگان در موج سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۲بیان کرد: تکریم مهمانان نوروزی، رضایت مسافران و افزایش ایمنی ترددها و ارائه خدمات مطلوب به مسافران درپایانه ها و نقاط گردشگری  در اولویت قرار دارد. 

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان اضافه کرد: بنادر غرب استان در ایام تعطیلات نوروز در راستای کاهش سوانح دریایی از طـریق بهبود کیفیـت ایمنی شناورها و آموزش خدمـه شناورهای مسافری و با استفاده از تجهیزات مخابراتی مدرن و شناورهای جستجو و نجات، آب های تحت پوشش را تحت نظارت و پوشش قرار می دهد.

شایان ذکر است ستاد هماهنگی خدمات دریایی سفر - کمیته حمل و نقل دریایی ۱۴۰۲ از ۲۵ اسفندماه لغایت ۱۵ فروردین ماه همزمان باسراسر کشور در استان هرمزگان نیز فعال بوده وبه ایفای مسئولیت های حاکمیتی و نظارتی خود مبادرت می نماید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.