بازدید سایت : ۳۰۴۳۱

پروژه های پژوهشی پیشنهادی سازمان بنادر و دریانوردی بررسی شد

جلسه بررسی پروژه های پژوهشی پیشنهادی دستگاه ها و سازمان های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی با حضور نمایندگان وزارت راه و شهرسازی و سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.

پروژه های پژوهشی پیشنهادی سازمان بنادر و دریانوردی بررسی شد
تین نیوز

در راستای تاکیدات شورای عالی پژوهش، فناوری و نوآوری وزارت راه و شهرسازی مبنی بر عدم تکراری بودن و مسئله محوربودن پژوهش ها و همچنین ارایه راهکارهای اجرایی موردنیاز در زمینه های مورد پژوهش، احصاء و در نهایت بررسی پروژه های سازمان های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی، جلسات تخصصی با حضور نمایندگان و متخصصان از وزارت راه و شهرسازی و نمایندگان سازمان های تابعه برگزار می شود که پنجمین جلسه این کارگروه های پژوهشی با حضور نمایندگان وزارت راه و شهرسازی و نمایندگان سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه وزارت راه و شهرسازی، در این جلسه تمامی عناوین پروژه های پیشنهادی موردتایید قرار گرفت. در این نشست، استراتژی های افزایش سهم ترانزیت کالا و توسعه تبادلات تجاری با کشورهای همسایه به ویژه کشورهای جنوبی حوزه خلیج فارس و دریای عمان از نکات برجسته و قابل توجه در پروژه های مطالعاتی سازمان بنادر و دریانوردی است.

این نشست ها، با هدف دریافت و احصای اطلاعات پژوهش های سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی، سامانه مدیریت یکپارچه پژوهش های حوزه راه، مسکن و شهرسازی از سوی متخصصان مرکز تحقیقات راه اندازی شده و سازمان های متبوع ملزم به بارگزاری و ثبت این داده ها شدند.

همچنین، پیرو مصوبه شورای عالی پژوهش، فناوری و نوآوری وزارت راه و شهرسازی در این زمینه مکاتباتی از سوی مرکز با سازمان های تابعه جهت معرفی سامانه یادشده، صورت گرفت و پروژه های ثبت شده در سامانه مدیریت یکپارچه پژوهش های حوزه راه، مسکن و شهرسازی، از جمله پروژه های انجام شده با هدف عدم تکرار و هم افزایی و پروژه های موردنیاز که با عنوان پروژه هایی پیشنهادی در دستور کار کارگروه پژوهش جهت بررسی و تصویب نهایی قرار گرفته است.

در این جلسات با حضور متخصصان با رویکرد تعین اولویت های اعتباری، مسئله و محور اصلی پژوهش بررسی می شوند.

گفتنی است این جلسات به مدت دو هفته در محل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.