| کد خبر: 245185 |

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی مطرح کرد؛

◄ طرح الزامات کانتینری شدن حمل‌ و نقل در خزر تهیه می شود

نشست بررسی توسعه ترانزیت و حمل‌ونقل دریایی با روسیه، با حضور معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.

تین نیوز

نشست بررسی توسعه ترانزیت و حمل‌ونقل دریایی با روسیه، با حضور معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر ودریانوردی،  در نشست بررسی توسعه ترانزیت و حمل‌ونقل دریایی در روابط تجاری با روسیه که مدیران عامل شرکت ملی‌نفتکش، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی، سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت‌های بخش‌خصوصی فعال در حوزه بندری ودریایی خزر حضور داشتند، راهبردهای توسعه روابط تجاری با روسیه در دو حوزه زیرساخت‌ها و ظرفیت‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

علی‌اکبر صفایی؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در این نشست بر استراتژی " تهیه طرح الزامات کانتینری شدن حمل‌ونقل در خزر"، " اقتصادی کردن تجارت در دریای خزر"، " افزایش ناوگان و ظرفیت حمل‌ونقل دریایی ایران در خزر" و " تهیه طرح بانکرینگ در خزر" تاکید کرد.

در این نشست همچنین سایر مدیران و فعالان بخش خصوصی ضمن بیان ظرفیت‌های حمل‌ونقلی و تجاری ایران در روابط اقتصادی با مسکو و با اشاره به چالش‌ها و مشکلات مزمن روابط منطقه‌ای و دوجانبه با روسیه، بر اجرایی شدن و توسعه ارتباطات تجاری و بازرگانی با این کشور با حفظ ملاحظات سیاسی و دیپلماتیک و اتخاذ تصمیمات راهبردی میان مدت و بلند مدت تاکید کردند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.