| کد خبر: 222418 |

پهلوگیری کشتی ۶۸ هزار تنی کالای اساسی در بندر شهید بهشتی چابهار

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از پهلوگیری کشتی حامل کالای اساسی به ظرفیت ۶۸ هزار تن گندم در بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از پهلوگیری کشتی حامل کالای اساسی به ظرفیت ۶۸ هزار تن گندم در بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.

به گزارش تین نیوز، بهروز آقایی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در تداوم واردات کالاهای اساسی به کشور از طریق بندر چابهار، کشتی حامل ۶۸ هزار و یکصد و نود و سه تن گندم که از مبدا کشور روسیه بارگیری شده بود، صبح امروز در در بندر شهید بهشتی پهلو گرفت.

وی با اشاره به تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری غلات در این بندر بزرگ اقیانوسی افزود: با توجه به زیرساخت‌های موجود بلافاصله پس از پهلوگیری کشتی، عملیات تخلیه آن آغاز شد و با نرم مثبتی در حال انجام است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: با توجه به توسعه زیرساختی و تجهیزاتی بندر چابهار، از سال گذشته با اختصاص سهمیه واردات کالاهای اساسی مورد نیاز کشور از سوی ۲ شرکت بزرگ بازرگانی دولتی ایران و پشتیبانی امور دام به این بندر استراتژیک، ورود این نوع کالاها از طریق دروازه ملل با رشد خوبی همراه شده است.

به گفته وی، از ابتدای امسال با وجود اپیدمی کرونا، ۱۱ کشتی حامل کالای اساسی از طریق بندر شهید بهشتی چابهار وارد کشور شده که هشت کشتی به گندم فله اختصاص داشته است، این مهم نشان دهنده رشد چشمگیر واردات کالای اساسی از مسیر این بندر بزرگ اقیانوسی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.