| کد خبر: 210916 |

رشد ۶۱ درصدی بارگیری محموله‌های صادراتی در بندر امام

مدیرکل بنادر و دریانوردی از رشد ۶۱ درصدی بارگیری محموله‌های کانتینری صادراتی در بندر امام خمینی (ره) طی فروردین ۹۹ خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی از رشد ۶۱ درصدی بارگیری محموله‌های کانتینری صادراتی در بندر امام خمینی (ره) طی فروردین ۹۹ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، عادل دریس با اشاره به بارگیری 78 هزار و 528 تن محموله‌های کانتینری صادراتی در بندر امام خمینی (ره) طی فروردین امسال و رشد 61 درصدی آن،‌ اظهار کرد: به منظوراستفاده حداکثری از ظرفیت پایانه کانتینری بندرامام خمینی(ره) و با هدف  تحقق شعار جهش تولید، علی رغم شیوع بیماری ویروس کرونا با  تدابیر اندیشیده شده  همه امکانات  لازم برای تسهیل و روان‌سازی بارگیری محمولات کانتینری به کار گرفته شد.

وی افزود: با انجام بارگیری  6 هزار و 469 TEU  معادل  78 هزار و 528 تن که عمدتا آن را  محصولات صنایع پتروشیمی تشکیل می داد، رکورد تازه ای در این زمینه به دست آمد.

وی تصریح کرد: افزایش سرعت در انجام عملیات تخلیه و بارگیری، حاصل تلاش بی وقفه نیروهای عملیاتی شرکت بهره بردار پایانه کانتینری و نیز نظارت مستمر کارشناسان امور بندری  بوده است.

به گزارش تسنیم،‌ منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با برخورداری از تجهیزات استراتژیک و پیشرفته تخلیه و بارگیری کانینتری به عنوان بندری کانونی کالای کانتینری در شمال غربی خلیج فارس به شمار می رود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.