| کد خبر: 182693 |

برگزاری نشست تخصصی مدیریت دارایی‌های فیزیکی در سازمان بنادر

اولین نشست تخصصی مدیریت دارایی‌های فیزیکی در سازمان بنادر و دریانوردی و صنایع بندری و دریایی صبح امروز در سالن همایش این سازمان برگزار شد.

تین نیوز

اولین نشست تخصصی مدیریت دارایی‌های فیزیکی در سازمان بنادر و دریانوردی و صنایع بندری و دریایی صبح امروز در سالن همایش این سازمان برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز چهارم اسفندماه اولین نشست تخصصی مدیریت دارایی‌های فیزیکی در سازمان بنادر و دریانوردی و صنایع بندری و دریایی برگزار شد.

در این نشست که در مرکز همایش‌های سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد، محمدحسین رهنمایی رئیس هیات مدیره گروه مهندسین مشاور ایتسن، علیرضا اصل عربی مدیرکل نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی وزارت نفت، علی زواشکیانی مدیر پروژه‌های مشاوره و آموزش صنعتی مرکز مدیریت، سیدسهند سبعلی مدیر پروژه‌های مدیریت دارایی‌های فیزیکی و مهندسی قابلیت اطمینان در گروه مهندسین مشاور ایتسن و در نهایت زانیار میرزایی مشاور مدیریت پایدار زیرساخت‌ها و شرکت ملی حمل و نقل ریلی سوئیس درخصوص ساختار و مفهوم مدیریت دارایی‌های فیزیکی و نقش پراهمیت آن به صحبت پرداختند.

آشنایی با مفاهیم مدیریت دارایی فیزیکی، تاریخچه و نتایج حاصله از پیاده‌سازی PAM در صنعت نفت، مدیریت دارایی‌های فیزیکی در زیرساخت‌های پروژه‌های عمرانی، اهداف و ضرورت پیاده‌سازی PAM در سازمان بنادر و دریانوردی، نتایج و انتظارات استقرار نظام مدیریت دارایی‌ها در سازمان و چالش‌های پیاده‌سازی سیستم مدیریت دارایی‌های فیزیکی در سازمان‌های دولتی از محورهای صحبت سخنرانان در این همایش بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.