| کد خبر: 182253 |

◄ مقابله با انحرافات مالی نباید فدای توسعه بنادر شود

رئیس کمیته بنادر کمیسیون عمران مجلس با اعلام این موضوع گفت: عملکرد سازمان بنادر در دوسال گذشته مثبت بوده و سازمان بنادر در این مدت توانسته سرمایه‌گذاری مطلوبی را در بنادر صورت دهد.

تین نیوز

مقابله با انحرافات مالی نباید فدای توسعه بنادر شود. حسین هاشمی‌تختی‌نژاد، رئیس کمیته بنادر کمیسیون عمران مجلس با اعلام این موضوع گفت: عملکرد سازمان بنادر در دوسال گذشته مثبت بوده و سازمان بنادر در این مدت توانسته سرمایه‌گذاری مطلوبی را در بنادر صورت دهد.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه‌ملت، هاشمی‌تختی‌نژاد افزود: نمونه عملکرد مثبت سازمان بنادر در حوزه سرمایه‌های خارجی را می‌توان در پروژه توسعه بندر چابهار مشاهده کرد به‌طوری‌که امروز شاهد حضور شرکت‌های هندی در این بندر هستیم.

او گفت: خوشبختانه در بنادر دیگر کشور نیز شاهد پیشرفت زیرساخت‌ها هستیم به‌طوری‌که در بندر شهید رجایی نیز زیرساخت‌ها درحال‌توسعه است، ازاین‌رو در چند وقت اخیر مناقصه توسعه فاز سوم بندر شهید رجایی برگزارشده و امروز پیمانکار به‌دنبال اجرای پروژه است.

هاشمی‌تختی‌نژاد تصریح کرد: گزارش دیوان محاسبات درباره تفریغ بودجه سال ۹۶ نشانگر رویکرد عملکرد مثبت سازمان بنادر در جذب سرمایه است البته در این روند طبیعی است که در اقدامات عملکردها انحرافات کوچک وجود داشته باشد اما ما درهرصورت تذکرات و پیگیری‌های لازم را ارائه خواهیم کرد تا اعتبارات در بخش‌های مدنظر هزینه شود.

او گفت: به‌طور حتم اجرای درست قانون به‌ویژه در بحث هزینه کرد اعتبارات نباید فدای توسعه بنادر شود و این مسئله باید موردتوجه مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی باشد از طرف دیگر کمیسیون عمران مجلس نیز در شرایط کنونی آمادگی لازم را برای تصویب قوانین جدید برای زمینه‌سازی جهت افزایش جذب سرمایه در حوزه بنادر را دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.