| کد خبر: 162768 |

یک عضو کمیسیون عمران مجلس:

◄ مجلس در موضوع استیضاح وزیر، منطقی خواهد بود

یک عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه توضیحات وزیر راه و شهرسازی در صحن علنی مجلس در استیضاح ایشان بسیار تأثیرگذار خواهد بود، ابراز داشت: بنده موافق استیضاح آخوندی با توجه به موقعیت کنونی کشور نیستم.

تین نیوز

یک عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه توضیحات وزیر راه و شهرسازی در صحن علنی مجلس در تصمیم‌گیری نهایی برای استیضاح ایشان بسیار تأثیرگذار خواهد بود، افزود: بنده موافق استیضاح آخوندی با توجه به موقعیت کنونی کشور نیستم.

حسین هاشمی تختی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز با بیان اینکه بنده مخالف استیضاح وزیر راه و شهرسازی در شرایط کنونی هستم، عنوان کرد: در حال حاضر موقعیت کشور برای استیضاح وزیر راه در شرایط مناسبی نیست.

وی افزود: مشکلات و ایرادهایی در کار وزیر راه و شهرسازی وجود دارد اما این نواقص به حدی نیست که بخواهیم شرایطی را ایجاد کنیم که به کشور صدمه وارد کند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه در وزارت راه و شهرسازی کارهای خوبی هم انجام گرفته است و بایستی آن‌ها نیز مدنظر قرار گرفته شود، بیان کرد: رای آوردن و نیاوردن وزیر راه به فضای صحن علنی مجلس در روز استیضاح برمی‌گردد و دفاع آقای آخوندی نیز بسیار مهم است و توضیحات ایشان در راستای اقدامات انجام گرفته در وزارت راه و شهرسازی در رأی‌گیری استیضاح ایشان بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

هاشمی تختی نژاد خاطرنشان کرد: اینکه بگوییم از قبل مشخص شده که بایست فلان وزیر برود اصلاً درست نیست و مجلس در این رابطه منطقی عمل خواهد کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.