| کد خبر: 180296 |

در قالب یک برنامه بازدید از ایستگاه آتش‌نشانی صورت گرفت؛

◄ آموزش اطفای حریق به بانوان شاغل در اداره‌کل بندرها و دریانوردی هرمزگان

جمعی از بانوان شاغل در اداره‌کل بنادرودریانوردی استان هرمزگان ضمن بازدید میدانی از ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی بندر شهید رجایی، آموزش‌های تئوری و عملی اطفای حریق و استفاده از کپسول آتش‌نشانی را فراگرفتند.

تین نیوز

جمعی از بانوان شاغل در اداره‌کل بنادرودریانوردی استان هرمزگان ضمن بازدید میدانی از ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی بندر شهید رجایی، آموزش‌های تئوری و عملی اطفای حریق و استفاده از کپسول آتش‌نشانی را فراگرفتند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنادرودریانوردی هرمزگان، بانوان شرکت‌کننده در این برنامه، از اتاق خبر آتش‌نشانی و سایر بخش‌های این ایستگاه دیدن کرده و با نحوه استفاده و کاربردهای وسایل، ماشین‌آلات و تجهیزات مقابله با حریق وامداد و نجات، آشنا شدند.

در این برنامه دوساعته که با حضور «عزت پذیرایی» مسئول مرکز HSE و آتش‌نشانی بندر شهید رجایی و فرماندهان ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی این بندر برگزار شد، شرکت‌کنندگان مباحث تئوری مقابله با حریق و آموزش عملی نحوه استفاده از کپسول آتش‌نشانی را فراگرفتند.

هم‌چنین به‌منظور ایجاد شورونشاط، اثربخشی بازدید، آموزش‌ها و فرهنگ‌سازی موضوعات مربوط به ایمنی و اطفای حریق، مسابقه‌ای پیرامون مباحث مطرح‌شده در این برنامه بازدید، برگزار و به سه نفر از بانوان، کپسول اطفای حریق مخصوص خودرو اهدا شد.

از دیگر بخش‌های این برنامه، تقدیر از «جهانگیری» و «ربیعی‌فر» مدیر و معلم دبستان شهرک شهید رجایی بود که در حادثه حریق ناشی از اتصال برق در این مدرسه در آبان ماه ۹۷، موفق شده بودند قبل از رسیدن تیم آتش‌نشانی، با استفاده از کپسول مناسب، حریق را مهار کنند.

در مهرماه سال جاری آموزش تئوری و عملی اطفای حریق به مدیر و کارکنان مدارس شهرک‌های مسکونی توسط آتش‌نشانان بندر شهید رجایی ارائه‌شده بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.