| کد خبر: 177771 |

◄ گردشگری دریایی اقتصاد بنادر غرب هرمزگان را شکوفا خواهد کرد

نماینده مردم غرب هرمزگان در خانه ملت: گردشگری دریایی اقتصاد بنادر غرب هرمزگان را شکوفا خواهد کرد.

تین نیوز

نماینده مردم غرب هرمزگان در بازدید از اداره بنادرودریانوردی بندرلنگه، به بررسی مسائل و مشکلات پیش روی سوخت شناورهای مسافری و گردشگری و فعالیت‌های حوزه حمل‌ونقل دریایی پرداخت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی بندرلنگه، این نشست با حضور «ناصر شریفی» نماینده مردم غرب هرمزگان، قاسم عسکری‌نسب مدیر بنادرودریانوردی بندرلنگه، باقری معاون بازرگانی کشتیرانی والفجر، اعضای شورای اسلامی شهرستان بندرلنگه و جمعی از معاونان و مسئولان اداره بنادرودریانوردی بندرلنگه بر روی شناور مسافری در این بندر برگزار شد.

در این نشست ناصر شریفی آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در خصوص رفع مشکلات پیش‌روی سوخت شناورهای مسافری و گردشگری و فعالیت‌های حوزه حمل‌ونقل دریایی وانجام پیگیری‌های لازم در مجلس و کمیسیون‌های مربوطه اعلام نمود.

نماینده مردم بندرلنگه، پارسیان و بستک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به دنبال رفع موانع و مشکلات بنادر هرمزگان به‌ویژه بندرلنگه برای رونق اقتصادی کشور هستیم و امیدوارم در آینده نزدیک به این هدف مهم دست پیدا کنیم.

قاسم عسکری‌نسب مدیر بنادرودریانوردی بندرلنگه ضمن تشریح عملکرد و طرح‌های توسعه‌ای این بندر، گزارشی تفصیلی در خصوص اقدامات انجام‌شده به‌منظور ایجاد فضای مناسب برای افزایش مشارکت مردم شهرستان، تجار و صاحبان کالا در رونق بخشی به این بندر پرداخت.

عسکری‌نسب گفت: با توجه به سیاست‌های سازمان بنادرودریانوردی و تمایل استفاده از توانمندی‌های داخلی، شرکت کشتیرانی والفجر به‌عنوان یک شرکت باتجربه و سابقه طولانی در امر خدمات‌رسانی مسافری و گردشگری، می‌تواند با بروز رسانی امکانات و تجهیزات دریایی و تامین سوخت کافی شناورهای مسافری و گردشگری نقش پررنگ‌تری را در حوزه مسافری بنادر غرب هرمزگان ایفا کند.

مدیر بنادرودریانوردی بندرلنگه افزود: بندرلنگه بهترین پایانه لجستیکی برای جزایر کیش، ابوموسی، تنب بزرگ و کوچک، لاوان، سیری و هندورابی بوده و دارای کوتاه‌ترین فاصله نسبت به بنادر جنوبی با کشور امارات متحده عربی است که هم‌اکنون یکی از بنادر اصلی ترابری دریایی بار و مسافر به این کشور است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های توسعه‌ای بندرلنگه در جهت رشد اقتصادی منطقه غرب هرمزگان بیان کرد: در ادامه طرح‌های توسعه‌ای بندرلنگه و توسعه دریایی، طرح‌های عمرانی باهدف افزایش پس‌کرانه و اراضی پشتیبانی بندر در دستور کار قرارگرفته است که تحقق این طرح در افزایش عملکرد فعالیت‌های بندری و دریایی نقش بسزایی خواهد داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.