| کد خبر: 174998 |

مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه:

◄ نیروی انتظامی و دریابانی حافظان امنیت کشور و ضامن آسایش و امنیت جامعه

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه به همراه معاونین این اداره با فرمانده دریابانی شهرستان بندرلنگه دیدار کردند.

تین نیوز

مدیر بنادرودریانوردی بندرلنگه با اشاره به این‌که نیروی انتظامی و دریابانی حافظان امنیت کشور و ضامن آسایش و امنیت جامعه هستند، بیان داشت: همبستگی و انسجام ملی و عمومی و آرامش گسترده‌ای که در جامعه حاکم شده که موجب جلب اعتماد مردم و این اعتماد در کاهش ارتکاب جرائم در جامعه موثر بوده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی  بنادرودریانوردی بندرلنگه، قاسم عسکری‌نسب  اقتدار، تعامل و اعتماد مردم را مهم‌ترین نقطه قوت نیروی انتظامی در کشور دانست و اظهار کرد: تا زمانی که وحدت و انسجام بین احاد مردم و مسئولان نظام وجود دارد یقینا در این برهه از جنگ اقتصادی سیلی سخت‌تر از همیشه از ملت ما خواهند خورد.

مدیر بنادرودریانوردی بندرلنگه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی افزود: این ایام فرصتی برای پاسداشت یاد و خاطره شهیدانی است که پرورش‌یافته مکتب عاشورا بودند و با نثار جان خود به همه جهان آموختند خون، ماندنی‌ترین سند ایمان و وفاداری به آموزه‌های یک مکتب است.

عسکری‌نسب در بخش دیگری از سخنانش ضمن ابراز قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل ساعی و پرتلاش دریابانی این شهرستان، به زمینه‌های همکاری و تعاملات فی‌مابین و همکاری‌های دوسویه اشاره کرد که می‌تواند در آینده بر روند ارائه خدمات بهتر به مردم با رعایت الزامات قانونی تاثیرگذار باشد.

در ادامه فرمانده دریابانی شهرستان بندرلنگه گفت: یکی از شاخصه‌های رشد یک شهر بندری میزان استفاده و عملکرد مناسب ارگان‌های دریایی در بهره‌گیری از این نعمت بالقوه یعنی دریا و دسترسی آبی است.

سرهنگ ثابت هم‌چنین از تعامل فرماندهی دریابانی شهرستان بندرلنگه با اداره بنادرودریانوردی در خصوص برقراری امنیت آبراه‌ها سخن گفت و افزود: فرماندهی دریابانی همکار همیشگی اداره بنادر در حفظ امنیت آبراه‌ها و مرزهای دریایی است و امیدواریم با تعامل این دو نهاد شاهد شکوفایی هر چه بیشتر نظم و امنیت عمومی و ارتقا احساس امنیت و آرامش در حوزه بنادرودریانوردی غرب هرمزگان باشیم.

به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اهدای لوح سپاس و هدایایی از زحمات فرمانده دریابانی شهرستان بندرلنگه تجلیل به عمل آمد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.