| کد خبر: 172639 |

در همایش بسیج کارمندی و با لوحی به امضای استاندار؛

◄ پایگاه مقاومت شهید رجایی بنادر و دریانوردی هرمزگان موردتقدیر قرار گرفت

در همایش استانی بسیج کارمندی که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، پایگاه مقاومت شهید رجایی بنادرودریانوردی هرمزگان با دریافت لوحی به امضای استاندار هرمزگان موردتقدیر قرار گرفت.

تین نیوز

در همایش استانی بسیج کارمندی که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، پایگاه مقاومت شهید رجایی بنادرودریانوردی هرمزگان با دریافت لوحی به امضای استاندار هرمزگان موردتقدیر قرار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادرودریانوردی هرمزگان، در این همایش که به همت بسیج ادارات و سازمان‌های سپاه امام سجاد هرمزگان در بندرعباس برگزار شد، جمعی از خانواده معظم شهدای حرم، مسئولین استانی و اعضای شورای پایگاه‌های مقاومت ادارات و سازمان‌های استان حضور داشتند.

در این همایش با اهدای لوحی به امضای استاندار هرمزگان و فرمانده سپاه امام سجاد، پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی اداره‌کل بنادرودریانوردی هرمزگان به‌پاس انجام اقداماتی شاخص و قابل‌توجه طی یک سال گذشته موردتقدیر قرار گرفت.

ازجمله اقدامات مهم این پایگاه مقاومت، می‌توان به مواردی هم‌چون برگزاری نمایشگاه بزرگ عکس، پوستر و نمادهای مقاومت به مناسبت هفته دفاع مقدس، انجام تمهیدات لازم در اعزام خانواده‌های معظم شهدا به عتبات عالیات و سفرهای زیارتی و همکاری در مراسم استقبال و بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان به‌ویژه شهید خلیل تختی نژاد اشاره کرد.

حضور فعالانه در برنامه راهیان نور دریایی و اردوهای جهادی، همکاری مجدانه در برگزاری کنگره استانی یادمان شهدای کارمند هرمزگان و همچنین اجرای برنامه‌های ابلاغی از سوی بسیج ادارات استان را می‌توان از دیگر اقدامات یک سال اخیر این پایگاه مقاومت برشمرد.

پایگاه-مقاومت-شهید-رجایی-بنادر-و-دریانوردی-هرمزگان-مورد-تقدیر-قرار-گرفت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.