| کد خبر: 165406 |

◄ انتشار گزارش نهایی حادثه سانچی تا چندروز آینده

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: گزارش نهایی سانحه نفت‌کش سانچی به گام‌های پایانی خود رسیده و احتمالاً ظرف روزهای آینده منتشر خواهد شد.

تین نیوز

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: گزارش نهایی سانحه نفت‌کش سانچی به گام‌های پایانی خود رسیده و احتمالاً ظرف روزهای آینده منتشر خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، هادی حق‌شناس افزود: پس از سانحه سانچی کمیسیون بررسی این حادثه کار خود را به‌طورجدی آغاز کرد و پس از پیدا شدن جعبه سیاه، برنامه‌ریزی‌ها برای رمزگشایی  و نهایی شدن گزارش تصادم با حضور نمایندگانی از ایران، چین، پاناما و هنگ‌کنگ آغاز شد.

وی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جمع‌بندی اطلاعات در مراحل پایانی است و اگر اشکال خاصی به وجود نیاید، این گزارش تا هفته آینده منتشر خواهد شد.

 شانزدهم دی‌ماه سال گذشته یک کشتی نفت‌کش ایران که از عسلویه به مقصد کره جنوبی حرکت کرده بود، با کشتی فله بر کریستال چین برخورد کرد. در جریان این حادثه ۳۲ نفر از اعضای کشتی ایرانی جان خود را از دست دادند.

به دلیل انفجارهای پی‌درپی و حرارت بالا امکان امدادرسانی به سرنشینان سانچی به وجود نیامد و پس از چند روز سوختن این کشتی روی آب سرانجام سانچی غرق شد. در جریان این حادثه جنازه سه تن از سرنشینان این کشتی پیدا شد اما امکان انجام بررسی‌های بیشتر برای پیدا شدن دیگر اجساد فراهم نبود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.