| کد خبر: 138536 |

دیدار فرماندار و رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری شهرستان بندرانزلی با مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان

فرماندار و رئیس میراث فرهنگی، گردشگری شهرستان بندرانزلی و بخش خصوصی فعال در حوزه گردشگری دریایی با مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان دیدار و برای تقویت و بهبود گردشگری دریایی به گفت و گو پرداختند.

تین نیوز

فرماندار و رئیس میراث فرهنگی، گردشگری شهرستان بندرانزلی و بخش خصوصی فعال در حوزه گردشگری دریایی با مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان دیدار و برای تقویت و بهبود گردشگری دریایی به گفت و گو پرداختند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بنادر  دریانوردی، مهندس حسین چراغی با اشاره به توجه اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در راستای توسعه صنعت گردشگری دریایی اظهار کرد: به منظور بالفعل کردن ظرفیت های توریستی و گردشگری دریایی ، برنامه ریزی ها و مطالعاتی که ما در سال ٩٤ انجام دادیم منتج به خلق ایده ساخت مارینا در سواحل استان شد .

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه این اداره کل برای توسعه و جذب گردشگری دریایی برنامه های هدفمندی دارد افزود: تجمیع ایستگاه های قایقرانی ، ایمن کردن کلیه شناورها و قایق‌های تفریحی در یک مجتمع تفریحی و آغاز ساخت اولین و بزرگترین مارینا شمال کشور در شهر انزلی بعنوان مهد و خواستگاه گردشگری دریایی شمال کشور، از دیگر برنامه های اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان است .

وی ترمینال مسافربری دریایی شهرستان بندرانزلی را در شمال کشور منحصر به فرد دانست و خاطرنشان کرد: این ترمینال زیرساختی عمومی بوده و به صورت انحصاری به بخش خصوصی واگذار نمی شود بلکه بصورت رقابتی به شرکت های فعال در مسافرت دریایی واگذار خواهد شد .

مهندس چراغی از پرداخت تهسیلات به سرمایه گذاران و بخش خصوصی در راستای توسعه گردشگری دریایی خبرداد و تصریح کرد: ارائه معافیت های مالیاتی و پرداخت وام از دیگر سیاست های اداره کل بنادر و دریانوردی در راستای توسعه گردشگری دریایی است .

فرماندار شهرستان بندرانزلی: از سرمایه گذاران حمایت می کنیم

میرشمس مومنی زاده ، با اشاره به طرح مجتمع گردشگری دریایی بندرانزلی و اشتغالزایی برای بیش از هزار نفر از مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بعنوان بنیان گذار مارینا در شمال کشور قدر دانی کرد .

فرماندار بندر انزلی عنوان کرد: استفاده از ظرفیت های شهرستان و توسعه صنعت گردشگری که موجب اشتغال زایی برای جوانان می شود باید بهره برداری کرد .

فرماندار شهرستان بندرانزلی با اعلام حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران متذکر شد: به منظور رفع مشکلات و موانع حضور سرمایه گذاران و بخش خصوصی آنها مورد حمایت واقع خواهند شد .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.