| کد خبر: 270383 |

کاهش ۲۷ درصدی حوادث جاده‌ ای در استان زنجان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از کاهش ۲۷ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز در جاده‌های استان خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از کاهش ۲۷ درصدی تلفات جاده ای در تعطیلات نوروز در جاده های استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان،  با حضور مدیرکل، معاونان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، پلیس راه و مدیرکل میراث فرهنگی، مراسم اختتامیه پویش چشم به راهیم ویژه نوروز ۱۴۰۳ در استان زنجان، در مجتمع شهر شادی پارسیان برگزار شد.

جعفر قزوینیان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در آیین اختتامیه پویش «چشم به راهیم» اظهار کرد: در سومین سال اجرای پویش سعی کردیم از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم تا شاهد کاهش وقوع تصادفات باشیم.

وی با عنوان این مطلب که امسال شاهد کاهش ۲۷ درصدی تصادفات هستیم، افزود: این موفقیت نتیجه زحمات تمام کسانی است که پا به پای راهداران تلاش کردند.

قزوینی ان تأثیر فرهنگ و تبلیغات را در کاهش تصادفات بسیار مهم دانست و گفت: اقدام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با همراهی دیگر نهادها و ارگان ها جهت برگزاری پویش همراهان سفر ایمن قابل تقدیر است.

وی تصادفات در آزادراه ها را همواره دغدغه ذهنی و کاری مسئولان به ویژه راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرد و افزود: عبور هزار و ۴۰۰ خودرو در ساعت از این محور، این نگرانی را ایجاد کرده بود که با راه جوئی و تدبیر برای کاهش آمار تصادفات اقدام به برگزاری پویش چشم به راهیم داشته باشیم که امروز کاهش تصادفات نتیجه این اقدام است.

این مقام مسئول در ادامه گفت: امسال در تمام شهرستان های این استان با اجرای پویش چشم به راهیم سعی داریم خدمات ارزنده ای به جامعه حمل و نقلی کشور ارائه کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به تردد خودرو از محورهای مواصلاتی استان نیز اظهار کرد: یک میلیون و ۲۱۳ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان ورود داشته اند که ۵/۹ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

وی ادامه داد: خروج یک میلیون و ۲۰۷ هزار خودرو از محورهای استان صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲/۵ درصد کاهش داشته که نشان از ماندگاری مسافر در استان دارد.

گفتنی است در پایان مراسم از هنرمندان و برگزارکنندگان این پویش تقدیر شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.