| کد خبر: 268416 |

سامانه پیامکی برای دریافت گزارش تعرض به اراضی دولتی راه‌ اندازی شد

شهروندان می توانند از طریق سامانه پیامکی« ۳۰۰۰۴۱۷۳۵» هرگونه تعرض و تصرف به اراضی دولتی را به یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان اطلاع دهند.

تین نیوز

فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان زنجان، گفت: شهروندان می توانند از طریق سامانه پیامکی« ۳۰۰۰۴۱۷۳۵» هرگونه تعرض و تصرف به اراضی دولتی را به یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان اطلاع دهند.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، مهدی باقری با بیان اینکه سامانه پیامکی «  ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ » در طول شبانه روز در سراسر کشور آماده دریافت گزارشات مردمی پیرامون مبارزه با زمین خواری و پیشگیری از هر گونه تصرفات احتمالی به اراضی دولتی و ملی فعال است،گفت: مردم استان می توانند گزارشات خود را در این خصوص به سامانه پیامکی ارسال کنند. 

وی اظهار کرد: جلوگیری از هر گونه تصرف، تجاوز ،ایجاد مزاحمت ،ممانعت از ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی ملی از وظایف مهم  یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در استان می باشد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان زنجان،گفت: برخورد بامتخلفان و معرفی آنها به مراجع قضایی هم از دیگر وظایف  یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان انجام می باشد. 

باقری ، با بیان اینکه مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی نقش بسیار موثری دارند، افزود: راه اندازی این سامانه می تواند راهکار مناسبی برای کمک به دولت در جلوگیری از هرگونه  تعرض به اراضی دولتی و زمین خواری دراستان زنجان باشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.