| کد خبر: 262308 |

تعریض بخشی از محور قیدار به ابهر در حال انجام است

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خدابنده گفت: تعریض ۵ کیلومتر از محور قیدار به ابهر در حال انجام است و در سفر اخیر وزیر راه ‍وشهرسازی به استان، تخصیص اعتبار ۱۵ کیلومتر دیگر داده شد که در صورت تامین، قسمت عمده مشکلات این محور حل می شود.

تین نیوز

 رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خدابنده گفت: تعریض ۵ کیلومتر از محور قیدار به ابهر در حال انجام است و در سفر اخیر وزیر راه ‍وشهرسازی به استان، تخصیص اعتبار ۱۵ کیلومتر دیگر داده شد که در صورت تامین، قسمت عمده مشکلات این محور حل می شود. 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا،  حکمت الله خدابنده با اشاره به موضوع تعریض محور ابهر - قیدار که وجود این نقیصه موجب تصادفات بی شماری در این محور می شود، عنوان کرد: نگهداری، نظارت و مراقبت از راه ها در راستای آسایش مردم و رانندگان از جمله وظایف مهمی است که به عهده این اداره کل قرار دارد.

 وی در ادامه به تعریض و ارتقا محور ابهر - قیدار اشاره کرد و افزود: از دو سال قبل در سفرهای مختلف مقامات کشوری و استانی به این شهرستان، همواره پیگیر این موضوع بوده ایم تا با تامین اعتبار، مشکلات ترافیکی این محور حل شود. 

رئیس راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خدابنده گفت: تعریض ۵ کیلومتر از محور در حال انجام است و در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان، تخصیص اعتبار ۱۵ کیلومتر دیگر داده شد که در صورت تامین، قسمت عمده مشکلات این محور حل می شود. 

وی افزود: متعاقب آن روکش آسفالت ۵۵ کیلومتر از محور ابهر - قیدار از سوی عوامل فنی و عمرانی این شهرستان انجام شد تا ضمن ارتقای ایمنی، تردد و افزایش کیفیت آسفالت معبر، شهروندان شاهد تردد ایمن و روان در این معبر مهم و پرتردد شهرستان باشند. 

خدابنده در ادامه عنوان کرد: در کنار راهداران که شبانه روز ماموریت های خود را انجام می دهند، نقش سایر دستگاه های اجرایی و مردم در کاهش تصادفات جاده ای بر کسی پوشیده نیست که از آن جمله، تعریض محورها بوده که این وظیفه بر عهده راه وشهرسازی است.

 این مسئول با تاکید بر اینکه ایمنی تردد در جاده ها از اولویت های راهداری و حمل ونقل جاده ای است که با همکاری مردم و مسئولان محقق می شود، متذکر شد: سرعت غیرمجاز همچنان مهم ترین عامل تصادفات جاده ای است و به ندرت می توان گفت تنها یک عامل در وقوع تصادف مؤثر است و اغلب مجموعه ای از عوامل در بروز حوادث ترافیکی نقش دارند که در این بین نقش سرعت غیرمجاز همچنان مهمترین عامل تصادفات است که کاربران جاده ای همواره به این موضوع توجه کنند تا شاهد کاهش حوادث جاده ای باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.