| کد خبر: 257637 |

آغاز به کار کارخانه آسفالت ویژه آزادراه زنجان قزوین از امروز

کارخانه آسفالت ویژه راهداری آزادراه زنجان قزوین، صبح امروز با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان راه‌اندازی شد.

تین نیوز

کارخانه آسفالت ویژه راهداری آزادراه زنجان قزوین، صبح امروز با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان راه اندازی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جعفر قزوینیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان صبح امروز(۲۹خردادماه) با حضور در محل این کارخانه ضمن بازدید از مراحل مختلف تهیه آسفالت گفت: با توجه به گستره فعالیت های این اداره کل در حوزه نگهداری راه، تسریع در تهیه مصالح جاده ای در دستور کار قرار گرفت که در این راستا، کارخانه آسفالت ویژه آزادراه زنجان قزوین در کیلومتر ۷۵ این محور، کار خود را آغاز کرد.

قزوینیان افزود: پس از بررسی و پیگیری های مستمر و هماهنگی با سازمان متبوع و کسب موافقت های استانی، نسبت به تهیه و نصب کارخانه آسفالتی با ظرفیت تولید ۱۶۰ تن، در کیلومتر ۷۵ آزاد راه زنجان قزوین در باند شمالی اقدام شد.

وی با اشاره به اهداف نصب کارخانه آسفالت در این محور عنوان کرد: با افزایش ظرفیت تولید سعی داریم اصلاح خرابی، بهسازی و روکش آسفالت را با سرعت هرچه بیشتر انجام دهیم.

وی افزود: در مرحله اول پیگیری که در سال ۱۴۰۱ انجام شد، با عقد قرارداد ۳۵۰ میلیارد تومان فاز یک کار آغاز شد که برای تکمیل کار بالغ بر هزار و۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با یادآوری این مهم که در وهله نخست، با ۲ اکیپ مستقر در آزادراه، بخشی از کار بهسازی محورهای جاده ای زنجان قزوین انجام شد و توانستیم رضایت کاربران جاده ای را فراهم آوریم، تصریح کرد: با توجه به طول ۲۱۰ کیلومتر آزادراه، نیاز به زمان بیشتر و افزایش ظرفیت تولید داریم که امروز با بهره برداری از این کارخانه، امکان افزایش ظرفیت تولید به ۱۰۰۰ تن فراهم شده است.

قزوینیان با بیان آنکه قرارداد دیگری با شرکت مهرجویان بسته شده است، اظهار کرد: تمام هدف راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از این اقدام، ایجاد زیرساخت های مناسب و بالا بردن کیفیت راه هاست تا با افزایش ایمنی، رضایت کاربران جاده.ای را فراهم کنیم.

قزوینیان در پایان ضمن ابراز تشکر از تمامی کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای که در زمان های مختلف همواره در حال خدمت رسانی هستند و تعامل و همکاری خوبی با مجریان پروژه داشته اند، عنوان کرد: عملیات اجرایی راه اندازی کارخانه، در قالب جانمایی، نصب، تجهیز و... از سال گذشته آغاز شده بود که امروز به بهره برداری رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.