| کد خبر: 205514 |

راهداران ۹۹ راه روستایی را در استان زنجان بازگشایی کردند

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اعلام کرد: راهداران با تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه راه بسته شده ۹۹ روستای این استان را بازگشایی کردند.

تین نیوز

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اعلام کرد: راهداران با تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه راه بسته شده ۹۹ روستای این استان را بازگشایی کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، جواد یوسفی روز شنبه افزود: بارش برف و کولاک شامگاه دوشنبه هفته گذشته راه ارتباطی ۱۷۴ روستای این استان را بسته بود.

وی اظهار داشت: با تلاش راهداران بیش از ۱۰۰ راه بازگشایی و دوباره با وقوع کولاک شدید مسدود شد.

به گفته معاون راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان، یوسفی یادآوری کرد: در حال حاضر ۶۶ راه روستایی مسدود است که بیشترین آن در شهرستان های زنجان، ماهنشان و سلطانیه و کمترین آن در ایجرود، خدابنده و طارم، ابهر. خرمدره و در بخش زنجانرود واقع است.

وی تاکید کرد: راهداران در تلاش هستند این تعداد راه بسته شده تا بعدازظهر امروز بازگشایی و تردد در آنها برقرار شود.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: کسانی که قصد تردد در جاده های استان زنجان را دارند می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در تماس باشند.

یوسفی اضافه کرد: همچنین هموطنان برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱ و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

وی افزود: رانندگان عبوری از جاده های کوهستانی این استان لوازم گرمایشی، تجهیزات ایمنی و زمستانی همراه داشته و خودروهای خود را به چراغ های مه شکن مجهز کنند.

معاون راهداری و حمل ونقل جاده آی استان زنجان گفت: در صورت شرایط جوی نامساعد در جاده ها مسافران و رانندگان می توانند به طور موقت در نزدیکترین راهدارخانه اسکان داشته باشند.

به گفته یوسفی، ۳۰ اکیپ راهداری در گردنه کوهستانی و صعب‌العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.

به گزارش ایرنا، استان زنجان ‭‭‭‭‭‭۵۲۷‬‬‬‬‬‬ راه روستایی دارد.

استان زنجان پنج هزارو ‭‭‭‭‭‭۸۴۰‬‬‬‬‬‬ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این مقدار، ‭‭‭‭‭‭۲۰۰‬‬‬‬‬‬ کیلومتر آزاد راه، ‭‭‭‭‭‭۱۱۳‬‬‬‬‬‬ کیلومتر بزرگراه، ‭‭‭‭‭‭۳۴۲‬‬‬‬‬‬ کیلومتر راه اصلی و ‭‭‭‭‭‭۹۷۴‬‬‬‬‬‬ کیلومتر راه فرعی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.