| کد خبر: 260233 |

با اعتبارات قطره‌ چکانی، تکمیل جاده شوشتر دزفول ۶ سال طول می‌کشد

رای تکمیل و چهار خطه شدن کل محور شوشتر به دزفول حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و با اعتبارات قطره چکانی نمی‌توان آن را تکمیل کرد و باید برای تکمیل آن ۵ تا ۶ سال منتظر ماند.

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با تشریح آخرین وضعیت محور شوشتر دزفول به عنوان یکی از کریدورهای ملی مهم در خوزستان گفت: برای تکمیل و چهار خطه شدن کل محور شوشتر به دزفول حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و با اعتبارات قطره چکانی نمی توان آن را تکمیل کرد و باید برای تکمیل آن ۵ تا ۶ سال منتظر ماند.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رحمان بهرامی  با اشاره به آخرین وضعیت محور شوشتر – دزفول اظهار کرد: این محور یکی از کریدورهای ملی است که از محل اعتبارات ملی مناقصات آن در حال برگزاری است.

وی افزود: برای چهار خطه شدن این محور مناقصاتی در حال برگزاری است اما گلوگاه هایی در این طرح وجود دارد که در صورت حل مشکلات این گلوگاه ها، شاهد چهارخطه شدن کل محور خواهیم بود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: از سمت ملاثانی تا شوشتر ۴ کیلومتر از این محور باقی مانده است که باید چهار خطه شود و همچنین ۴ کیلومتر دیگر از این مسیر با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در حال چهارخطه شدن است.

بهرامی عنوان کرد: پل گرگر یکی از گلوگاه های این محور است که مطالعات آن در حال تکمیل است و به زودی به مناقصه خواهد رفت. پس از تکمیل این پل کل محور از ملاثانی تا شوشتر به صورت چهارخطه خواهد شد.

وی با بیان اینکه از شوشتر تا دزفول نیز در حدود ۳۰ کیلومتر از طریق پیمانکار در حال انجام کار است، ادامه داد: البته مشکلات و معارضانی در این مسیر وجود دارد که در حال رفع این معارضان هستیم. از این ۳۰ کیلومتر حدود ۱۲ کیلومتر رفع معارض شده و پیمانکار در حال انجام کار است و بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برای تکمیل و چهار خطه شدن کل محور شوشتر به دزفول حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

بهرامی بیان کرد: این محور یکی از محورهای شریانی و مهم استان و البته یک محور حادثه خیز است و با اعتبارات قطره چکانی نمی توان آن را تکمیل کرد و باید برای تکمیل آن ۵ تا ۶ سال منتظر ماند.

وی خاطرنشان کرد: باید کمک و اعتبار ویژه ای برای تکمیل این محور انجام شود تا شاهد چهارخطه شدن مسیر و همچنین ارتقای سطح ایمنی این محور باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.