| کد خبر: 257843 |

ورود ریاست جمهوری به اجرای طرح خط آبی بندر آبادان سیبه عراق

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی خواستار ورود ریاست جمهوری به اجرای طرح خط آبی بندر آبادان به سیبه عراق و تسریع در روند اجرایی این طرح شد.

تین نیوز

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی خواستار ورود ریاست جمهوری به اجرای طرح خط آبی بندر آبادان به سیبه عراق و تسریع در روند اجرایی این طرح شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سیدمحمد مولوی با اشاره به اهمیت اجرای طرح خط آبی بندر آبادان سیبه عراق اظهار کرد: در مکاتبه‌ای که با ریاست جمهوری انجام شده است خواستار ورود ایشان به بحث اجرای طرح بزرگ خط آبی بندر آبادان به سیبه و راه‌اندازی هرچه سریع‌تر آن شدیم.

وی افزود: با توجه به جلسات و هماهنگی‌هایی که از سال گذشته تاکنون انجام‌ شده است، از سوی ایران هیچ مانعی برای اجرای این طرح وجود ندارد و همه اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم با توجه به اهمیت طرح، ریاست جمهوری ایران از طریق وزارتخانه‌های امور خارجه، راه و شهرسازی، امور اقتصادی و دارایی، کشور، اطلاعات و دفاع اجرای طرح راه‌اندازی بندر آبادان- سیبه عراق را پیگیری کند تا شاهد تسریع در روند اجرای طرح باشیم.

مولوی عنون کرد: وقتی یک طرح بزرگ برای اولین بار در مسیر اجرا باشد قطعا ممکن است با مشکلاتی مواجه باشد اما با توجه به اینکه راه‌اندازی بندر آبادان - سیبه عراق یک طرح بزرگ بین‌المللی میان دو کشور است، باید تلاش کرد تا این مهم به سرعت اجرایی شود.

وی با بیان اینکه اگر طرح برای ایام محرم و اربعین راه‌اندازی شود بسیار کمک‌کننده و موثر خواهد بود، افزود: راه‌اندازی خط آبی بندر آبادان - سیبه یکی از مطالبات فعالان اقتصادی و فعالان گردشگری و همچنین یک ظرفیت ویژه در توسعه مبادلات تجاری، گردشگری، توریست درمانی و زیارتی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.