| کد خبر: 257143 |

امضای تفاهم‌ نامه توسعه گردشگری دریایی در بندر فریدونکنار

در مراسمی با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران، تفاهم نامه توسعه گردشگری دریایی در بندر فریدونکنار به امضا رسید .

تین نیوز

در مراسمی با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران، تفاهم نامه توسعه گردشگری دریایی در بندر فریدونکنار به امضا رسید .

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، در مراسمی با حضور سعید کیا کجوری مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران، تفاهم نامه توسعه گردشگری دریایی در بندر فریدونکنار به امضا رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران در این مراسم، با اشاره به اینکه دریا، یکی از مهم ترین ظرفیت ها برای توسعه هر کشوری محسوب می شود ، بر استفاده بهینه و حداکثری از این موهبت خدادادی در حوزه های مختلف تاکید کرد .

وی حمل و نقل و تجارت دریایی را یکی از مطمئن ترین، سریع ترین و ایمن ترین راه های جا به جایی انواع کالاها توصیف کرد و گفت: بهره وری از ظرفیت های گردشگری دریایی نیز باید مورد توجه جدی قرار گیرد و به همین منظور، ایجاد و توسعه زیرساخت های گردشگری دریایی در بنادر مازندران در دستور کار سازمان بنادر قرار دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران افزود: در همین راستا، تفاهم نامه توسعه گردشگری دریایی در بندر فریدونکنار با یکی از شرکت های خصوصی فعال در زمینه گردشگری به امضا رسیده است.

به گفته کیا کجوری، در این تفاهم نامه ، سرمایه گذاری در زمینه احداث و بهره برداری از سایت گردشگری دریایی و احداث مارینا در بندر فریدونکنار مورد توافق قرار گرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.