| کد خبر: 251454 |

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اعلام کرد:

تسریع در روند تخلیه همزمان ۸ فروند کشتی‌ حامل کالای اساسی در بندر امام

روند تخلیه کالاهای اساسی و مورد نیاز کشور از جمله ذرت، دانه روغنی، شکر، کنجاله‌ سویا و جو با شتاب در مجتمع بندری امام خمینی(ره) در حال انجام است.

تین نیوز

روند تخلیه کالاهای اساسی و مورد نیاز کشور از جمله ذرت، دانه روغنی، شکر، کنجاله سویا و جو با شتاب در مجتمع بندری امام خمینی(ره) در حال انجام است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  بهروز آقائی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اظهار داشت: در جریان تخلیه همزمان  ٨ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی به میزان جمعا ۴۸۵ هزار و ۸۷۸ تن در پای اسکله های مجتمع بندری امام خمینی(ره)، کالاهای اساسی مورد نیاز کشور با سرعت مطلوب تخلیه می شود.

 آقائی افزود: در جریان تخلیه این  کشتی ها که حامل ۴۸۵ هزار و ۸۷۸ تن کالای اساسی از جمله ذرت، دانه روغنی، شکر، کنجاله سویا و جو هستند، از  هشت دستگاه جرثقیل و هفت دستگاه برج مکنده قدرتمند و پیشرفته به منظور تسریع در تخلیه این نوع کالاها استفاده می شود.

وی  با بیان اینکه بیشترین کالای حمل شده در این کشتی ها ذرت بود، اظهار کرد: دو فروند کشتی حاوی ۱۳۳ هزار و ۶۳۵ تن ذرت در اسکله های این بندر پهلوگرفته است.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) افزود: دو فروند کشتی دیگر حامل شکر به میزان ۱۰۸ هزار و ۳۴۰ تن و دو فروند کشتی دیگر حامل دانه روغنی به میزان ۱۲۹ هزار و ۷۹۸ تن در اسکله های این بندر پهلو گرفته است.

بهروز آقائی اظهار کرد: علاوه بر آن کشتی‎ها، دو فروند کشتی دیگر در اسکله های این مجتمع بندری پهلو گرفتندکه یک فروند کشتی حامل ۶۳ هزار و ۳۳۵ تن کنجاله سویا و یک فروند هم حامل ۵۰ هزار و ۷۷۰ تن کنجاله سویا و جو است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.