| کد خبر: 158098 |

دبیر انجمن خودروسازان توضیح داد:

◄ چگونه پراید استاندارد گرفت و هیوندای نگرفت؟

رئیس انجمن تولید کنندگان خودرو در خصوص دلایل مجاز شدن پراید به ادامه شماره‌گذاری و عدم پاس کردن استانداردهای احباری تولید خودرو از سوی برخی برندهای خارحی، گفت: یکی از علت‌ها شاید پرطرفدار و پر تیراژ بودن پراید، بوده باشد.

تین نیوز

رئیس انجمن تولید کنندگان خودرو در خصوص دلایل مجاز شدن پراید به ادامه شماره‌گذاری و عدم پاس کردن استانداردهای اجباری تولید خودرو از سوی برخی برندهای خارجی گفت: یکی از علت‌ها شاید پرطرفدار و پر تیراژ بودن پراید بوده باشد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز احمد نعمت‌بخش افزود: ادامه تولید پراید قطعا برای تولیدکنندگان آن دارای صرفه اقتصادی است و لذا سرمایه‌گذاری برای ادامه حیات آن توجیه قابل قبولی داشته است.

وی در ادامه سخنان خود در پاسخ به این پرسش که چرا خودروهائی مانند هیوندائی i10 و جک نتوانسته‌اند استانداردهای اجباری تولید خودرو در کشور را پاس کنند و آینده خودروسازی ما با تکیه به این قبیل خودروها به کجا خواهد رسید، گفت: سوال خوبی است؛ شاید عدم موفقیت کسب مجوز شماره‌گذاری هیوندایی و جک تصمیم به جایگزینی خودرو جدید به جای محصولات فعلی در کرمان موتور بوده باشد.

نعمت‌بخش با تقدیر از عملکرد خوب سازمان ملی استاندارد و ممانعت از شماره‌گذاری محصولات فاقد کیفیت، گفت: اقدام سازمان ملی استاندارد  را مبارک دانسته و سختگیری این سازمان را به فال نیک می‌گیریم زیرا به خوبی و در جهت درست نسبت به متوقف کردن شماره‌گذاری برخی برندهای خودرویی گام برمی‌دارد.

وی با اشاره به تولید 120 مدل خودرو در کشور، تصریح کرد: با متوقف کردن تولید 25 مدل خودرو بدون کیفیت قطعا فضا برای تولید خودروهای کیفی‌تر بیش از گذشته وجود خواهد داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.