| کد خبر: 231925 |

اسفراین ۴۵ کیلومتر راه روستایی آماده آسفالت دارد

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: اسفراین حدود ۴۵ کیلومتر راه آماده آسفالت دارد اما سالیان سال است که آسفالت ریخته نشده که این امر موجب ناامیدی مردم می‌شود.

تین نیوز

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: اسفراین حدود ۴۵ کیلومتر راه آماده آسفالت دارد اما سالیان سال است که آسفالت ریخته نشده که این امر موجب ناامیدی مردم می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، امان الله حسین پور صبح چهارشنبه در شورای راه و شهرسازی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های اعتبارات و بودجه سال ۱۴۰۰ نگاه خاص به مناطق محروم و روستایی است به طوری که اعتبارات این حوزه حدود دو برابر شده است.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سال گذشته اعتبارات استان حدود ۶۰۰ میلیارد بود که با تخصیص اعتبارات محرومیت زدایی این عدد به بیش از هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: با این اعتبارات باید آب و راه‌های روستایی خراسان شمالی تقویت شود اما نباید اعتبارات تطوری تقسیم شود تا مبلغ مازاد تخصیص یافته، جایگزین بودجه اصلی باشد.

حسین پور در ادامه به مشکلات راه‌های روستایی اسفراین اشاره داشت و گفت: این شهرستان حدود ۴۵ کیلومتر راه آماده آسفالت دارد اما سالیان سال است که آسفالت ریخته نشده که این امر موجب ناامیدی مردم می‌شود.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راه شیروان به اسفراین و مسیر صفی آباد به اسفراین مناسب نیستند و نیاز است مرمت و بهسازی انجام شود.

وی در انتها گفت: پنج کیلومتر از راه‌های اتصالی اسفراین به خراسان رضوی شرایط مناسبی ندارد که استان مجاور باید آن را اصلاح کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.