| کد خبر: 261572 |

محدودیت های ترافیکی در جاده های خراسان رضوی

محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در جاده های کشور از امروز، چهارشنبه، ۲۲ شهریورماه آغاز شده و تا روز دوشنبه ۲۷ شهریور ادامه خواهد داشت.

تین نیوز

سرهنگ احمد شیرانی در تشریح محدودیت های ترافیکی جاده های کشور گفت: محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در جاده های کشور از امروز، چهارشنبه، ۲۲ شهریورماه آغاز شده و تا روز دوشنبه ۲۷ شهریور ادامه خواهد داشت.

بر این اساس تردد انواع موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت شش صبح روز دوشنبه ۲۷ شهریور از محورهای کرج - چالوس ، هراز ، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد، محورهای قوچان - مشهد، سبزوار - مشهد و تربت حیدریه - مشهد و بالعکس ممنوع است. البته در این میان تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

شیرانی درباره تردد در محورهای خراسان رضوی نیز گفـت: در استان خراسان رضوی و با هدف سهولت در تردد و عبور ایمن کاروان های زائرین پیاده امام رضا (ع)، تردد کلیه خودروها در محور قدیم مشهد - ملک آباد و بالعکس ممنوع است. این ممنوعیت تردد تا پایان روز شنبه ۲۵ شهریورماه ادامه خواهد داشت و در این ایام تردد از مسیر جایگزین آزادراه مشهد - باغچه انجام می شود. همچنین در محور فاروج، شیروان، بجنورد، چمن بید، جنگل گلستان و بالعکس تردد انواع تریلر و کامیونت از ساعت هشت تا ۲۲ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۲۳ تا ۲۵ شهریورماه نیز ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء حاملان مواد سوختی، بهداشتی، کالای اساسی و دارای مجوز تا ۲۵ شهریورماه در تمام محور های برون شهری استان خراسان رضوی ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با تاکید بر اینکه خط قرمز پلیس ارتکاب تخلفات حادثه ساز و نیز ارتکاب چندین تخلف همزمان است، اظهارکرد: ماموران پلیس راه با تخلفاتی نظیر سرعت و سرعت غیرمجاز، تجاوز به چپ، تردد از شانه خاکی، انجام حرکات نمایشی با خودرو و ... برابر قانون و مقررات برخورد خواهند کرد. همچنین به رانندگان توصیه می کنیم که به جد از رانندگی در شرایط خستگی و خواب آلودگی پرهیز کرده و به ازای هر دو ساعت رانندگی دستکم ۱۵ دقیقه را با توقف در حاشیه امن مسیر استراحت کنند.

شیرانی در پایان با اعلام شماره تلغن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی در جاده ها با این شماره تماس بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.