| کد خبر: 185259 |

◄ 1.5 میلیون مترمکعب برف‌روبی در محور درگز- قوچان

عملیات برف‌روبی شبانه روزی راهداران در محور درگز قوچان با حجم 1.5 میلیون مترمکعب از انسداد این محور ترانزیتی جلوگیری کرد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: عملیات برف‌روبی شبانه‌روزی راهداران در محور درگز قوچان با حجم 1.5 میلیون مترمکعب از انسداد این محور ترانزیتی جلوگیری کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی، ابراهیم نصری با اعلام خبر فوق افزود: با وجود بارش برف و کولاک شدید در محور قوچان-درگز از 97/12/27 لغایت 97/12/29 که به مدت دو شبانه‌روز ادامه داشت، باعث انسداد مسیر و اجرای عملیات برفروبی به میزان یک‌میلیون و پانصد هزار مترمکعب، شن و نمک پاشی به میزان 600 تن و امداد رسانی توسط راهداران شهرستانهای قوچان و درگز شد.

وی گفت: در این خصوص 49 دستگاه ماشین‌آلات سنگین  و نیمه‌سنگین شامل 12 دستگاه گریدر، 15دستگاه شن و نمک‌پاش اتومات و دستی، 8 دستگاه لودر، 2دستگاه برفخور، 2 دستگاه بلدوزر و10 دستگاه سواری از شهرستان‌های مذکور و شهرهای معین اطراف استفاده شد.

نصری اظهار داشت: هم‌چنین از بخش خصوصی تعداد 5 دستگاه ماشین‌آلات شامل یک دستگاه بولدوزر، دودستگاه لودر و دودستگاه گریدر استفاده شد و 700 نفر از در راه ماندگان در راهدارخانه‌های امام قلی و تیوان اسکان داده شده و 50 دستگاه وسایط نقلیه که دچار خروج از محور شده بودند، امداد رسانی شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.