| کد خبر: 261686 |

اعزام ۱۵ هزار و ۴۷۲ زائر خراسان جنوبی به مشهد

۱۵۴۷۲ زائر حرم مطهر رضوی از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۴ شهریورماه از مبادی شهرستان های استان به مشهد مقدس با انجام ۶۰۲ سفر توسط ناوگان حمل و نقل مسافر

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اعزام ۱۵۴۷۲ زائر حرم مطهر رضوی از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۴ شهریورماه از مبادی شهرستان های استان به مشهد مقدس با انجام ۶۰۲ سفر توسط ناوگان حمل و نقل مسافر خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه شهرسازی در خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای خراسان جنوبی، گفت: با توجه به ایام پایانی ماه صفر ۱۵۴۷۲ زائر حرم مطهر رضوی از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۴ شهریورماه از مبادی شهرستان های استان به مشهد مقدس با انجام ۶۰۲ سفر توسط ناوگان حمل و نقل مسافر جابجا شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با همکاری انجمن های صنفی شرکت ها و رانندگان مسافر، مالکین و رانندگان سخت کوش استان از تمام ظرفیت های موجود برای خدمات رسانی بهتر و مطلوبتر به زائرین حرم رضوی استفاده خواهند کرد.

وی یادآور شد: مسافران می توانند برای دریافت بلیت برگشت با ناوگان اتوبوسی به استان نیز به وب سایت های شرکت های حمل و نقل مسافر به نشانی سفر ۷۲۴ و www.payaneh.ir  مراجعه کنند.

جلال زاده در ادامه اظهار کرد: مسافران می توانند هرگونه تخلف از سوی شرکت های حمل و نقل را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۴۱ و ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ اطلاع رسانی کنند تا اقدام لازم صورت پذیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.